Skip to main content

3 Perkara Menarik Tentang Shaklee Fun Day

Sudah seminggu Shaklee Fun Day sudah berlalu, tapi masih terbayang - bayang hadiah menarik yang telah rakan dalam komuniti bisnes shaklee saya dapat secara percuma. 

Bisnes Shaklee

Oleh kerana ada dua acara besar Shaklee berlangsung pada 18/3/2023 (Sabtu) Shaklee Fun Day & Shaklee Business Solution. Saya memilih untuk sertai Shaklee Bisnes Solution yang sudah saya mendaftarkan diri lebih awal. Kedua - dua event tu berlangsung serentak dari pagi sehingga petang. 

Komuniti Bisnes Shaklee

Shaklee Fun Day telah berlansung dengan begitu meriah sekali di Shaklee Home Office Petaling Jaya, Shaklee cawangan Kuala Lumpur, Shaklee cawangan Kota Bharu & Shaklee cawangan Johor Bharu. ada kawan saya yang sertainya dan  Sungguh meriah bile melihat gambar - gambar  yang telah dikongsikan oleh rakan dalam komuniti bisnes shaklee saya. 

Saya akan kongsikan gambar - gambar menarik di sepanjang Shaklee Fun Day di akhir entri ini. Sebelum tu saya nak bawa kepada anda apa acara menarik yang telah berlangsung sepanjang 1 hari. 


Apa Yang Menarik di Shaklee Fun Day?



Selamat Datang ke Home Office Shaklee

Selamat Datang ke Shaklee Kuala Lumpur


(1) Pergi Tangan Kosong, Balik Tangan Pejuh Malah Perut Pun Kenyang. 

Dalam bisnes shaklee jika anda nak tahu semua acara yang dianjurkan sangatlah meriah dan anda akan pulang dengan perut yang kenyang, tangan anda tidak akan kosong. Banyak hadiah menarik boleh dibawa pulang. 

Free Flow Food & Drinks

Cinch Shakes Pelbagai Rasa. Sedap!!

Ya betul. Memang banyak hadiah percuma yang Shaklee akan bagi secara percuma & jika anda membuat pembelian produk shaklee pun lagi banyak hadiah percuma yang akan di bawa balik ke rumah. 


Bersusun Hadiah Percuma

Antara Hadiah Percuma 

(2) Pemeriksaan Kesihatan Percuma.

Ada rakan dalam bisnes shaklee saya yang dapat buat pemeriksaan kesihatan tulang, kulit muka & diambil bacaan BMI. Semua tu percuma sahaja. Pakar nutrisi turut kongsikan saranan produk shaklee yang sesuai selepas membuat pemeriksaan kesihatan. Puas hati dapat konsultasi percuma dari yang pakar. 


Pakar Nutrisi Shaklee, Puan Sarah
 

(3) Shopping!! Harga Produk Shaklee Lebih Murah!

Acara besar seperti Shaklee Fun Day nie memang anda wajib sertai. Sesiapa sahaja boleh hadir. Bawak satu keluarga shopping kat sini. 

Produk shaklee ada semua yang satu keluarga anda perlukan. Solusi kehidupan anda sekeluarga. Ada skincare, ada produk get clean (nak bersih2kan dapur lepas masak), ada produk makanan tambahan utk kanak - kanak, dewasa & warga emas. 

Shopping!! Ya betul rakan saya di dalam komuniti bisnes shaklee tidak melepaskan peluang keemasan membeli- belah sepanjang 1 hari tu sebab produk shaklee sangat murah dan dapat banyak diskaun. Dapat pulak hadiah percuma yang sangat menarik & banyak!

Saya hanya sempat senaraikan pesanan kepada rakan bisnes shaklee saya produk apa yang nak beli. Beberapa hari sebelum berlangsung Shaklee Fun Day, saya sendiri telah mengumpul pesanan - pesanan produk shaklee dari kawan pejabat, ahli keluarga dan juga dari komuniti bisnes shaklee yang turut sama tak dapat sertai Shaklee Fun Day seperti saya.


Maka, Inilah Hasil Shopping Produk Shaklee Sepanjang Shaklee Fun Day!

Memang tak terperanjat jika anda sendiri lihat ramai & penuh sangat semua shaklee shop minggu lepas. Acara wajib yang dinantikan oleh ramai dan ramai yang tak nak lepaskan peluang shopping sebelum puasa nanti. Banyak dapat diskaun tau!

Youth skincare set basic dapat 10% diskaun. Wow! Set puasa 1-2-3 paling banyak yang dibeli. Memang wajib ada set puasa shaklee tu sepanjang puasa di bulan Ramadan. Cinch Shake Coklat, Perfomance Drink Lemon & ESP. 

Anda boleh lihat sendiri gambar - gambar di bawah ini betapa ramai pengguna produk shaklee supplement terbaik di Malaysia.






Produk Shaklee Yang Menjadi Pilihan Ramai di Shaklee Fun Day!

Youth Skincare! Nak raya kan!

Wow. Set Hello New You!

Beli Shaklee dapat Hadiah Percuma!

Yang baru sertai shaklee atau yang sudah jadi ahli masing - masing boleh beli produk shaklee dengan harga yang lebih murah dan sudah tentu dapat banyak hadiah percuma! 

Beli bukan semata - mata beli tau, bila anda beli dan sertai Shaklee boleh dapat juga mata UV (unit volume). Jika UV terkumpul sebanyak 150UV sudah melayakkan anda  dapat bonus Shaklee! Wow best kan sertai komuniti bisnes shaklee ini. 

Hubungi saya, Aisyah K untuk sertai bisnes shaklee & bagi mendapatkan konsultasi pengambilan produk shaklee.

#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023


_ _ _ _

Aisyah Kamaruzaman
No. Tel : +6013 -249 9392
Follow & Like FB : Aisyah Kamaruzaman
Hubungi saya untuk mengetahui tentang hamil, berpantang & menyusu dengan sihat & gembira dan juga peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan 100% secara online.

----
PENAFIAN :
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Berpantang Selepas Bersalin & Menyusukan Anak Sehingga Usia 2 Tahun.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung  setia & baru blog Aisyah K.  Sudah genap 9 tahun pada bulan Jun tahun 2014 saya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee. Bermula dengan set supplement asas sahaja. Dari situ bermulalah pelbagai testimoni shaklee yang saya sendiri perolehi. Bermula dari bujang sehinggalah kini anak sudah ada 2 orang. Testimoni shaklee semasa hamil 9 bulan 10 hari. Testimoni shaklee semasa menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.  Ada juga testimoni shaklee ketika kulit muka naik jerawat.  Menakjubkan sungguh bila konsisten ambil supplement shaklee terbaik di Malaysia ini. Kulit muka saya kembali sihat dan jerawat hilang tanpa meninggalkan kesan parut.  Paling menggembirakan adalah saya hanya fokus untuk 1 sahaja akan tetapi dapat 2 sekali testimoni shaklee sepanjang hamil, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kesan sampingan yang tidak disedari. Sebab fokus ketika itu hanya hendak sihat tubuh badan & anak pun sihat bersam

Keistimewaan & Kelebihan Pengedar Shaklee Kelana Jaya, Selangor.

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan sekitar Petaling Jaya, Selangor?  Salam perkenalan kepada semua pengunjung blog Aisyah K. Ya betul. Aisyah K adalah pengedar shaklee yang anda sedang cari. Secara khususnya, saya menetap di Kelana Jaya, Petaling Jaya, Selangor. Bersedia 24/7 untuk anda hubungi bagi mendapatkan produk shaklee serta perkhidmatan konsultasi penggunaan produk shaklee yang berkesan. Sedikit Pengenalan Sebagai Pengedar Shaklee . Pada 20 Jun 2014 saya adalah tarikh saya mendaftar sebagai pengedar shaklee . Hampir 9 tahun sudah bersama dengan shaklee. Bermula ketika masih bujang & sudah bekerja sehinggalah kini anak sudah 2 orang.   Bekerja di Klang. Ramai pengguna produk shaklee di sekitar kawasan Klang telah menghubungi saya bagi mendapatkan supplement shaklee dengan kadar segera.  Sebagai pengedar shaklee yang menetap di Kelana Jaya, sangat mudah untuk saya ke Home Office Shaklee di Sunway Geo Petaling Jaya. Sangat dekat. Hanya 5 minit sahaja dari te

Amalan Gaya Hidup Sihat Ibu Hamil, Menyusu & Berpantang.

Mana satu pilihan anda?A atau B? (A) Ibu cepat lapar        Ibu kerap makan        Berat badan ibu bertambah        Berat badan ibu sukar nak turun        Ibu moody        Ibu lesu  Atau, (B) Tidak ada lagi masalah susu merudum        Ibu lebih cergas        Bayi lebih tenang (sebab cukup susu)        Ibu lebih ceria (sebab bayi tenang)        Bayi membesar elok, ibu tidak mereput, segar dan berseri. Pastinya mesti ramai yang memilih (B) tetapi bagaimana pula caranya? Saya akan kongsikan amalan gaya hidup sihat berdasarkan pengalaman saya menyusu & berpantang dua orang puteri, Maryam & Khadeeja di usia lewat 30.  Sekarang berusia 40 tahun. Bagi tahu awal - awal umur supaya anda juga akan rasa mampu menjalani dan melakukan amalan gaya hidup sihat seperti saya insyaAllah. Sebelum itu saya kongsikan terlebih dahulu apa rutin sebagai ibu yang bekerja, menyusukan anak & ketika berpantang selepas bersalin. Rutin Ibu Bekerja & Menyusukan Anak .  Bangun seawal pukul 4.30 pagi