Skip to main content

7 Sebab Kenapa Shaklee Supplement Terbaik Di Malaysia.

Dulu Aisyah ingatkan semua supplement tu sama aje. Masa membeli di farmasi ikut je cadangan dari mak. Bila mak kate yang ini bagus yang itu bagus maka saya pun beli aje.


Rupanya...


Baru Aisyah tahu supplement ni ada yang jenis sintetik, ada yang jenis organik, ada yang jenis semulajadi. Bila dah banyak membaca dan membuat perbandingan dari segi kandungan, bahan & kesan selepas menggunakannya, barulah saya tahu semestinya supplement yang jenis semulajadi adalah yang terbaik.

Shaklee Supplement Terbaik 


Kenapa supplement yang semulajadi itu adalah yang terbaik? Sebab ia adalah esktrak dari bahan semulajadi dan diproses dalam suhu yang rendah bagi mengekalkan zat bahan semulajadi yg diekstrak tu.

Bila saya temui dan amalkan supplement shaklee dari tahun 2016 sehingga kini, baru saya tahu kenapa shaklee supplement terbaik di Malaysia. Dengan falsafah "Living in Harmony with Nature" sebagai tunjang utama kepada semua supplement dan produk kecantikan yang dihasilkan, shaklee adalah pilihan supplement terbaik di Malaysia sehingga kini. Supplement yang sangat menjadi pilihan rakyat di Malaysia adalah set kurus shaklee.


7 Sebab Kenapa Shaklee Supplement Terbaik Di Malaysia. 


Shaklee Supplement Terbaik Di Malaysia



(1) Mengubah jenama boleh mengubah hidup anda. Kajian Landmark (The Landmark Study) yang diketuai oleh penyelidik pemakanan terkenal, Dr Gladys Block bersama University of California telah menunjukkan;

"Pengguna jangka panjang makanan tambahan Shaklee mempunyai lebih banyak biomaker yang lebih sihat untuk jantung, otak, dan kesihatan kognitif berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil supplement atau pengambil suplement bukan produk Shaklee" 

Terbukti oleh sains, rasa lebih sihat, lebih bertenaga dan bersedia untuk apa sahaja.

Boleh rujuk jurnal nutrisi bertajuk "Usage patterns, health, and nutritional status of long - term multiple dietary supplement users: a cross-sectional study"



Sepanjang 6 tahun dan sehingga kini saya mengambil shaklee supplemnet ini memang rasa sungguh berbeza dari segi kesihatan seisi keluarga. Supplement terbaik ini saya gunakan ketika hamil, menyusu, berpuasa, bersenam/workout & setiap hari sebagai seorang anak perempuan, isteri, ibu & pekerja. Memang terbukti Shaklee Suuplement terbaik di Malaysia.


(2) Selamat. Pengasas, Shaklee Corporation "Kami membuat produk yang lembut kepada alam sekitar dan tidak pernah membuat ujian ke atas haiwan. Saya tidak akan mencipta produk yang akan merosakkan satu sel tisu dalam badan"

Selamat: Shaklee Supplement Terbaik di Malaysia

Shaklee sangat komited untuk membuat produk dari bahan semulajadi yang asli.
  • Produk shaklee bebas daripada bahan  tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.
  • Setiap satu daripada produk shaklee adalah bebas gluten.
  • Produk shaklee mematuhi standard keselamatan tertinggi.
Pada setiap tahun Shaklee mengendalikan lebih 100,000 ujian kawalan kualiti untuk memastikan kualiti dan potensi/kemujaraban produk kepada setiap pengguna.

Ketulenan dan keselamatan terjamin. 350 ujian juga dilakukan ke atas setiap bahan botani baru untuk pencemaran yang berbahaya, racun perosak dan sisa lain.

Tidak hairanlah kenapa shaklee supplement terbaik di Malaysia pada ketika ini dan selamanya. Komitmen yang diberikan adalah sangat tinggi bagi memastikan setiap produk supplement sentiasa selamat digunakan setiap hari.


(3) Terbukti. Shaklee mempunyai lebih daripada 135 kajian klinikal, kertas saintifk, dan pembentangan, termasuklah kajian landmark dan kajian telomere yang menunjukkan bahawa populasi Shaklee sangat sihat daripada populasi umum.

Hasil kajian Telemore yang dijalankan oleh Shaklee bersama Dr Elizabeth Balckburn (pemenang hadiah nobel dalam perubatan): 

"Menggunakan makanan tambahan Shaklee untuk jangka panjang menyebabkan penurunan kadar kependekan telomere sebanyak 40% di kalangan umur orang dewasa berbanding dengan kumpulan kawalan yang sihat" 

Apa itu telomere nie? Telomere adalah penutup perlindungan hujung yang melindungi kromosom dalam sel. Semakin kita berumur, telomere tumbuh lebih pendek, dan telomere yang lebih panjang dikaitkan dengan kesihatan yang lebih baik.


(4) Berkesan. Paling menarik di sini adalah atlet yang dikuasakan oleh Shaklee telah memenangi 137 pingat emas, perak, dan gangsa dalam perlawanan Sukan Musim Panas dan Sejuk. 


Terbukti shaklee supplement terbaik di Malaysia

Saya sendiri merasai keberkesanannya ketika mengandung anak kedua. Bacaan HB, bacaan gula dalam darah (sebelum & selepas 2 jam minum air gula) saya sentiasa normal pada setiap kali check up. Berat badan naik naik masa mengandung pun kenaikan yang normal & paling penting anak di dalam kandungan membesar dengan sihat normal. Inilah sebab kenapa supplement shaklee terbaik di Malaysia sehingga kini dan selamanya, insyaAllah. 


(5) Malaysia's Trusted Brand Gold Award Kategori Vitamin & Heath Supplements. Selama 2 tahun berturut - turut Shaklee telah diundi oleh pengguna sebagai salah satu Trusted Brand Malaysia berdasarkan tinjauan tahunan oleh Reader's Digest Malaysia.



(6) Membawa Kesejahteraan Sebenar Kepada Dunia dan Rakyat Malaysia Selama Lebih 25 tahun. Diilhamkan oleh alam semulajadi dan dibuktikan oleh sains, Shaklee sangat komited untuk membangunkan produk dan penyelesaian yang diperlukan oleh orang ramai untuk menjalani kehidupan yang paling sihat.


(7) Merangkumi keperluan kesihatan setiap umur rakyat di Malaysia. Dari peringkat usia kanak - kanak sehinggalah warga emas semuanya dapat merasai keberkesanan supplement shaklee ini. Dari supplement untuk keperluan yang asas sehinggalah untuk keperluan kesihatan yang lebih spesifik.

Untuk kanak - kanak: Vitalea For Kids, Mealshakes & Hero Kiddo

Untuk dewasa & warga emas: ESP, Sustained Release Vita C, Vitalea Iron Plus, Alfafa Complex, B Complex with Folic Acid, Vivix, Ostenutrix, Omega Guard, Collagen Plus Powder, Vit E Complex, GLA Complex, Zink, Nutriferon, Phytocol-ST, Lecithin, Herb-Lax, Cinch Coklat/Vanila/Latte Shakes, RES-V dan pelbagai lagi supplement.

Sebab supplement shaklee terbaik di Malaysia kerana set keperluan asas seperti ESP/Vit C/B Complex/Omega Guard/Ostenutrix ini masih boleh dan sesuai diambil sepanjang mengandung, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Sangat berbaloi dan melengkapi keperluan vitamin tambahan harian. 

Ketika berpuasa pun saya dan seisi keluarga masih mengambil dan makan supplement shaklee ini. Dah jadi makan harian yang sangat wajib diambil bagi menampung kejurangan zat/vitamin pada tubuh badan saya dan anda. 


Dengan keistimewaan shaklee "Selamat, Berkesan & Terbukti" ini, shaklee supplement adalah yang terbaik di Malaysia sehingga ke hari ini.


Saya kongsikan beberapa testimoni dari pengguna produk supplement shaklee di Malaysia yang ternyata mereka sendiri puashati dengan keberkesan selepas mengamalkannya dari hari pertama sehingga kini.

Hero Kiddo Shaklee Terbaik

Vivix dan ResV Shaklee Terbaik

ESP Shaklee Terbaik untuk ibu menyusu

Keperluan Supplemet Shaklee Utk Slip Disc


Supplement Shaklee Terbaik



Hubungi Aisyah K hari ini untuk bimbang & panduan pengambilan Shaklee supplement terbaik di Malaysia ini.
 

#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023


_ _ _ _

Aisyah Kamaruzaman
No. Tel : +6013 -249 9392
Follow & Like FB : Aisyah Kamaruzaman
Hubungi saya untuk mengetahui tentang hamil, berpantang & menyusu dengan sihat & gembira dan juga peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan 100% secara online.

----
PENAFIAN :
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.

Comments

  1. Tahniah Aisyah, turut merasa #ShakleeEffect. Haaza Min Fadli Rabbi

    ReplyDelete
  2. shaklee memang supplement terbaik utk semua ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Berpantang Selepas Bersalin & Menyusukan Anak Sehingga Usia 2 Tahun.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung  setia & baru blog Aisyah K.  Sudah genap 9 tahun pada bulan Jun tahun 2014 saya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee. Bermula dengan set supplement asas sahaja. Dari situ bermulalah pelbagai testimoni shaklee yang saya sendiri perolehi. Bermula dari bujang sehinggalah kini anak sudah ada 2 orang. Testimoni shaklee semasa hamil 9 bulan 10 hari. Testimoni shaklee semasa menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.  Ada juga testimoni shaklee ketika kulit muka naik jerawat.  Menakjubkan sungguh bila konsisten ambil supplement shaklee terbaik di Malaysia ini. Kulit muka saya kembali sihat dan jerawat hilang tanpa meninggalkan kesan parut.  Paling menggembirakan adalah saya hanya fokus untuk 1 sahaja akan tetapi dapat 2 sekali testimoni shaklee sepanjang hamil, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kesan sampingan yang tidak disedari. Sebab fokus ketika itu hanya hendak sihat tubuh badan & anak pun sihat bersam

Keistimewaan & Kelebihan Pengedar Shaklee Kelana Jaya, Selangor.

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan sekitar Petaling Jaya, Selangor?  Salam perkenalan kepada semua pengunjung blog Aisyah K. Ya betul. Aisyah K adalah pengedar shaklee yang anda sedang cari. Secara khususnya, saya menetap di Kelana Jaya, Petaling Jaya, Selangor. Bersedia 24/7 untuk anda hubungi bagi mendapatkan produk shaklee serta perkhidmatan konsultasi penggunaan produk shaklee yang berkesan. Sedikit Pengenalan Sebagai Pengedar Shaklee . Pada 20 Jun 2014 saya adalah tarikh saya mendaftar sebagai pengedar shaklee . Hampir 9 tahun sudah bersama dengan shaklee. Bermula ketika masih bujang & sudah bekerja sehinggalah kini anak sudah 2 orang.   Bekerja di Klang. Ramai pengguna produk shaklee di sekitar kawasan Klang telah menghubungi saya bagi mendapatkan supplement shaklee dengan kadar segera.  Sebagai pengedar shaklee yang menetap di Kelana Jaya, sangat mudah untuk saya ke Home Office Shaklee di Sunway Geo Petaling Jaya. Sangat dekat. Hanya 5 minit sahaja dari te

Amalan Gaya Hidup Sihat Ibu Hamil, Menyusu & Berpantang.

Mana satu pilihan anda?A atau B? (A) Ibu cepat lapar        Ibu kerap makan        Berat badan ibu bertambah        Berat badan ibu sukar nak turun        Ibu moody        Ibu lesu  Atau, (B) Tidak ada lagi masalah susu merudum        Ibu lebih cergas        Bayi lebih tenang (sebab cukup susu)        Ibu lebih ceria (sebab bayi tenang)        Bayi membesar elok, ibu tidak mereput, segar dan berseri. Pastinya mesti ramai yang memilih (B) tetapi bagaimana pula caranya? Saya akan kongsikan amalan gaya hidup sihat berdasarkan pengalaman saya menyusu & berpantang dua orang puteri, Maryam & Khadeeja di usia lewat 30.  Sekarang berusia 40 tahun. Bagi tahu awal - awal umur supaya anda juga akan rasa mampu menjalani dan melakukan amalan gaya hidup sihat seperti saya insyaAllah. Sebelum itu saya kongsikan terlebih dahulu apa rutin sebagai ibu yang bekerja, menyusukan anak & ketika berpantang selepas bersalin. Rutin Ibu Bekerja & Menyusukan Anak .  Bangun seawal pukul 4.30 pagi