Skip to main content

Cinch Shake Shaklee Untuk Ibu Menyusu Bertenaga & Kurus.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera buat pengunjung setia blog Aisyah K. 

Ramadan makin hampir tiba. Kurang dari 20 hari lagi. Sekejap aje rasanya kan. Rasa seperti baru sahaja berpuasa. Apa pun persiapan awal untuk mengerjakan ibadah puasa kenalah dibuat dari segi fizikal & mental. Agar tenang & semakin sihat sepanjang berpuasa 30 hari nanti. 

Dari segi kesihatan Aisyah K nak kempiskan bahagian perut tu 😊 disamping nak dapatkan berat badan yang ideal & bertenaga.

Entri blog kali ini Aisyah K nak kongsikan menu sahur dan berbuka puasa yang paling mudah disediakan & kenyang sebab padat dan lengkap dengan nutrisi bagi keperluan seharian selama 30 hari berpuasa. Saya juga pernah berpuasa ketika menyusukan Khadeeja tahun 2021 dan salah satu minuman semasa bersahur adalah Cinch Shake Shaklee ini. So mommies yang sedang menyusukan anak, usah risau boleh campurkan ESP dengan Cinch Shake ini untuk lebih rasa kenyang & bertenaga.

CINCH SHAKE SHAKLEE


CINCH Shake Shaklee : 3 Perisa Pilihan - Chocolate, Vanilla & Latte.

Kenapa Cinch sangat bagus diambil semasa bersahur dan berbuka puasa untuk mommies yang sedang menyusukan anak. Saya kongsikan dulu apa yang terkandung di dalam 1 tong Cinch ini.

✅ 16gram protein 

✅ 20 jenis nutrien

✅ 6gram serat 

✅ 2,400 leusina.

Cinch ini adalah pengganti makanan yang sihat & padat dengan nutrisi yang di perlukan seharian. Cuma bancuh 2 scoop Cinch dalam shaker/gelas samada sejuk atau suam ketika sahur sudah cukup buat perut rasa lebih selesa & kenyang sepanjang hari ketika berpuasa.

Rasa lapar yang melampau selepas menyusukan anak atau selepas mengepam susu pun tidak dirasai. Cukup zat, cukup nutrisi dan rendah bacaan glysemik index.

Lalui ramadan sepanjang 30 hari dengan tenang sambil anak dapat juga menikmati susu badan yang lebih berzat.

Cinch Shake ini sememangnya minuman sihat yang sedap. 

- Vanilla : rasa kenyang dengan hidangan yang ringan.

- Chocolate : pilihan untuk mereka yang gemarkan hidangan ala pencuci mulut.

- Cafe Latte : untuk tenaga bagi memulakan hari.

Cinch Shake ini bukan sahaja pengganti makanan yang sungguh enak rasanya malah dikuasakan dengan leusina bagi membina dan mengekalkan otot serta menguruskan berat badan mommies ketika berpuasa & menyusukan anak. 

Masa Terbaik Kawal Berat Badan Ketika Berpuasa.

Mommies mungkin mengalami kenaikan berat badan yang tidak diingini kerana terdapat kecenderungan untuk terlebih makan atau terlalu banyak menikmati makanan yang tinggi dengan lemak. Ini menghapuskan manfaat sebenar berpuasa. 


Kekalkan berat badan optimum sepanjang bulan Ramadan dengan segelas Cinch Shake ketika sahur dan berbuka puasa. Boleh jadikan Cinch ini sebagai gaya hidup sihat selepas bulan puasa. Teruskan ambil setiap hari. 


CINCH SHAKES PUASA

BERITA BAIK!

Untuk bulan Mac harga Cinch sangatlah berbaloi yang belum pernah ditawarkan sebelum ini. Sekarang ini Shaklee tawarkan promosi yang sangat hebat sempena persiapan menyambut Ramadan. 

Boleh Beli 2 Tong Cinch Shakes Perisa Sama


Boleh Beli 2 Tong Cinch Shakes Berlainan Perisa


⭐️⭐️ Ramadan pun semakin hampir tiba. Jom dapatkan Cinch Shake dengan harga yang sangat berbaloi - baloi ini. Dapatkan dengan Aisyah K hari ini!


----

Aisyah Kamaruzaman
No. Tel : +6013 -249 9392
Follow & Like FB : Aisyah Kamaruzaman
Hubungi saya untuk mengetahui tentang hamil, berpantang & menyusu dengan sihat & gembira dan juga peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan 100% secara online.

----
PENAFIAN :
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Berpantang Selepas Bersalin & Menyusukan Anak Sehingga Usia 2 Tahun.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung  setia & baru blog Aisyah K.  Sudah genap 9 tahun pada bulan Jun tahun 2014 saya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee. Bermula dengan set supplement asas sahaja. Dari situ bermulalah pelbagai testimoni shaklee yang saya sendiri perolehi. Bermula dari bujang sehinggalah kini anak sudah ada 2 orang. Testimoni shaklee semasa hamil 9 bulan 10 hari. Testimoni shaklee semasa menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.  Ada juga testimoni shaklee ketika kulit muka naik jerawat.  Menakjubkan sungguh bila konsisten ambil supplement shaklee terbaik di Malaysia ini. Kulit muka saya kembali sihat dan jerawat hilang tanpa meninggalkan kesan parut.  Paling menggembirakan adalah saya hanya fokus untuk 1 sahaja akan tetapi dapat 2 sekali testimoni shaklee sepanjang hamil, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kesan sampingan yang tidak disedari. Sebab fokus ketika itu hanya hendak sihat tubuh badan & anak pun sihat bersam

Keistimewaan & Kelebihan Pengedar Shaklee Kelana Jaya, Selangor.

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan sekitar Petaling Jaya, Selangor?  Salam perkenalan kepada semua pengunjung blog Aisyah K. Ya betul. Aisyah K adalah pengedar shaklee yang anda sedang cari. Secara khususnya, saya menetap di Kelana Jaya, Petaling Jaya, Selangor. Bersedia 24/7 untuk anda hubungi bagi mendapatkan produk shaklee serta perkhidmatan konsultasi penggunaan produk shaklee yang berkesan. Sedikit Pengenalan Sebagai Pengedar Shaklee . Pada 20 Jun 2014 saya adalah tarikh saya mendaftar sebagai pengedar shaklee . Hampir 9 tahun sudah bersama dengan shaklee. Bermula ketika masih bujang & sudah bekerja sehinggalah kini anak sudah 2 orang.   Bekerja di Klang. Ramai pengguna produk shaklee di sekitar kawasan Klang telah menghubungi saya bagi mendapatkan supplement shaklee dengan kadar segera.  Sebagai pengedar shaklee yang menetap di Kelana Jaya, sangat mudah untuk saya ke Home Office Shaklee di Sunway Geo Petaling Jaya. Sangat dekat. Hanya 5 minit sahaja dari te

Amalan Gaya Hidup Sihat Ibu Hamil, Menyusu & Berpantang.

Mana satu pilihan anda?A atau B? (A) Ibu cepat lapar        Ibu kerap makan        Berat badan ibu bertambah        Berat badan ibu sukar nak turun        Ibu moody        Ibu lesu  Atau, (B) Tidak ada lagi masalah susu merudum        Ibu lebih cergas        Bayi lebih tenang (sebab cukup susu)        Ibu lebih ceria (sebab bayi tenang)        Bayi membesar elok, ibu tidak mereput, segar dan berseri. Pastinya mesti ramai yang memilih (B) tetapi bagaimana pula caranya? Saya akan kongsikan amalan gaya hidup sihat berdasarkan pengalaman saya menyusu & berpantang dua orang puteri, Maryam & Khadeeja di usia lewat 30.  Sekarang berusia 40 tahun. Bagi tahu awal - awal umur supaya anda juga akan rasa mampu menjalani dan melakukan amalan gaya hidup sihat seperti saya insyaAllah. Sebelum itu saya kongsikan terlebih dahulu apa rutin sebagai ibu yang bekerja, menyusukan anak & ketika berpantang selepas bersalin. Rutin Ibu Bekerja & Menyusukan Anak .  Bangun seawal pukul 4.30 pagi