Skip to main content

Ramadan Dengan Set Puasa Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Salam Ramadan buat semua pengunjung blog Aisyah K. Lebih kurang dari 14 hari Ramadan akan tiba. Sekejap sahaja rasanya masa berlalu dan semua umat islam bakal berpuasa selama 30 hari di bulan Ramadan ini. 

Set Puasa Shaklee

Ramadan dengan set puasa shaklee. Ramadan kali ini saya nak ajak anda menggunakan set puasa shaklee sepanjang 30 hari di bulan Ramadan. Matlamat dan fokus utama berpuasa dengan set puasa shaklee ini adalah bertenaga, kenyang lebih lama dan kekal hidrasi. 

Set puasa shaklee sangat mendapat sambutan ramai rakyat Malaysia. Kerana ianya sangat mudah untuk disediakan dan hanya mengambil masa 10 minit disamping mendapat manfaat yang berpanjangan setiap hari.

Jom baca dengan lebih terperinci apa yang ada dalam set puasa Shaklee ini untuk kita semua dapat mencapai fokus utama berpuasa pada tahun ini.

Set Puasa Shaklee 1–2-3. 

(1) ESP Soy Mixed Protein Isolatee Powder.

Set Puasa Shaklee - ESP

Inilah minuman protein kegemaran dan paling utama di bulan Ramadan untuk semua rakyat di Malaysia & mommies yang sedang menyusukan anak terutamanya. Setiap hidangan ESP lengkap dengan 14 gram protein berkualiti tinggi yang rendah lemak serta tanpa laktosa dan tanpa kolesterol.

Hidangan ESP ini juga lengkap dengan 9 jenis asid amino perlu & mengandungi 5 jenis keperluan vitamin B dan separuh daripada keperluan kalsium harian. Paling penting ia menggunakan soya yang tidak diubah suai secara genetic (non - gmo) protein soya.

Bagaimana salah satu set puasa shaklee ini iaitu hidangan ESP memberi tenaga yang berpanjangan sepanjang berpuasa di bulan Ramadan? Kunci utama ESP adalah ianya makanan yang mempunyai glycemic index yang rendah yang mana ia membantu mengekalkan tahap gula yang stabil, mengawal pengambilan karbohidrat, membuat anda rasa kenyang lebih lama sekaligus membantu mengawal nafsu makan dengan lebih mudah. 

Ingat kembali fokus utama set puasa shaklee ini adalah mahu kekal bertenaga, kenyang lebih lama & kekal hidrasi. Kerja seharian & fikiran menjadi lebih lancar & lebih tenang sepanjang 30 hari puasa di bulan Ramadan. 

(2) Cinch Mixed Protein Chocolate Shake.

Set Puasa Shaklee - Cinch Chocolate Shake

Satu lagi menu sahur & berbuka dalam set puasa shaklee ini adalah cinch shake perisa coklat. Setiap hidangan cinch Shake coklat ini mengandungi:

⭐️ 16 gram protein 

⭐️ 20 vitamin & mineral

⭐️ 190 kalori

⭐️ 6 gram fiber 

⭐️ 2,500mg lucine.

Cinch Shake yang terdapat dalam set puasa shaklee ini juga bebas laktos, rendah glisemik dan soya bukan GMO. Minuman protein yang akan mengenyangkan perut lebih lama. Minum secawan sejuk atau suam di waktu sahur dan berbuka puasa nanti & dah tak cari makanan lain dah sebab perut dah penuh dengan zat yang sangat padu. 

Walaupun nampak ringkas & simple sahaja menu sahur ini, percayalah set puasa shaklee ini juga bantu anda untuk menguruskan berat badan. Pengalaman saya puasa tahun lepas dan workout selepas selesai terawih, berat badan turun 2kg dan bahagian badan yang menggeleber sedikit demi sedikit membentuk badan dengan lebih firm & kemas.

Best set puasa shaklee ini. Kenyang lebih lama, menguruskan berat badan & juadah sahur & berbuka paling mudah dan ringkas. 

(3) Performance Natural Lemon - Lime Flavoures Drink.

Set Puasa Shakle - Performance Drink Lemon
 
Set puasa Shaklee in sungguh menyegar dan menghilangkan dahaga. Memastikan badan kekal terhidrat sepanjang berpuasa di bulan Ramadan adalah agak mencabar.                              

Inilah sebabnya Performance Drink perisa lemon - lime ini sangat menjadi kegemaran semua di bulan puasa. Pilihan nombor satu. Sangat lengkap set puasa shaklee dengan adanya minuman yang segar ini. Bantu tubuh badan anda untuk kekal hidrasi sepanjang hari. Hadiah paling bermakna untuk ibu yang sedang menyusukan anak di bulan ramadan dan ibu yang bekerja yang perlu sediakan bekalan EBM setiap hari. 

Setiap hidangan performance drink ini membekalkan OPTI - LYTE dan 6 campuran elektrolit proprietari memberikan tenaga segera dan berterusan, menyokong penghidratan optimum. Kekal terhidrat untuk kekal aktif dan peka ketika berpuasa.

Cara Pengambilan Set Puasa Shaklee 1 - 2 - 3.

Caranya mudah aja & sungguh yummyyy!

Set Puasa Shaklee 1 - 2 - 3 ini amat ringkas untuk anda ambil ketika bersahur.

Cara 1 : Bancuh 1 sudu besar ESP + 1 scoop Cinch Coklat, goncang bersama dengan air suam atau sejuk ketika sahur. Lepas tu boleh makan makanan lain yang kaya dengan protein seperti telur dan makan buah kurma ajwa.

Cara 2 : Bancuh 2 scoops Cinch coklat, shake dengan air suam atau sejuk dan minum sebagai menu bersahur lengkap. So dengan cara ini dah tak perlu lagi tambah apa - apa makanan lain diatas meja.

Cara 3 : Bancuh 3 sudu besar ESP dengan air kosong suam atau sejuk dan boleh add on makanan lain seperti telur dan buah kurma sebagai bekalan tenaga yang sihat.

Sebagai penutup ketika bersahur, bancuh performance drink perisa lemon - lime dengan air sejuk. Minum sedikit demi sedikit disamping air kosong 8 gelas sehari.

Ramadan Lebih Sihat Dengan Set Puasa Shaklee.

Set Puasa Shaklee 1-2-3

Fokus utama Ramadan adalah bertenaga, kenyang lebih lama dan kekal hidrasi. Mulakan sahur dengan simple food cukuplah. Set puasa shaklee ini sudah mencukupi. Berhentilah makan gula dari nasi, kuih muih, air manis bancuh dengan susu sejat, nanti sugar crash perut pedih jadi berangin, gastrik dan lain - lain. Rugi sangat.

Boleh tambah dengan supplement lain selain set puasa shaklee ini dengan minum sesudu vivix untuk tenaga sampai berbuka. Lepas berbuka minum cinch tea mix supaya boleh bertahan sehingga selesai terawih berjemaah dan mengaji. 

Seronok berpuasa bila zat cukup dengan set puasa shaklee ini. Jom dapatkan set puasa shaklee 1 - 2 - 3 hari ini. 

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee

Hubungi saya seperti di bawah.

----

Aisyah Kamaruzaman
No. Tel : +6013 -249 9392
Follow & Like FB : Aisyah Kamaruzaman
Hubungi saya untuk mengetahui tentang hamil, berpantang & menyusu dengan sihat & gembira dan juga peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan 100% secara online.

----
PENAFIAN :
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.


Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Berpantang Selepas Bersalin & Menyusukan Anak Sehingga Usia 2 Tahun.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung  setia & baru blog Aisyah K.  Sudah genap 9 tahun pada bulan Jun tahun 2014 saya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee. Bermula dengan set supplement asas sahaja. Dari situ bermulalah pelbagai testimoni shaklee yang saya sendiri perolehi. Bermula dari bujang sehinggalah kini anak sudah ada 2 orang. Testimoni shaklee semasa hamil 9 bulan 10 hari. Testimoni shaklee semasa menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.  Ada juga testimoni shaklee ketika kulit muka naik jerawat.  Menakjubkan sungguh bila konsisten ambil supplement shaklee terbaik di Malaysia ini. Kulit muka saya kembali sihat dan jerawat hilang tanpa meninggalkan kesan parut.  Paling menggembirakan adalah saya hanya fokus untuk 1 sahaja akan tetapi dapat 2 sekali testimoni shaklee sepanjang hamil, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kesan sampingan yang tidak disedari. Sebab fokus ketika itu hanya hendak sihat tubuh badan & anak pun sihat bersam

Keistimewaan & Kelebihan Pengedar Shaklee Kelana Jaya, Selangor.

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan sekitar Petaling Jaya, Selangor?  Salam perkenalan kepada semua pengunjung blog Aisyah K. Ya betul. Aisyah K adalah pengedar shaklee yang anda sedang cari. Secara khususnya, saya menetap di Kelana Jaya, Petaling Jaya, Selangor. Bersedia 24/7 untuk anda hubungi bagi mendapatkan produk shaklee serta perkhidmatan konsultasi penggunaan produk shaklee yang berkesan. Sedikit Pengenalan Sebagai Pengedar Shaklee . Pada 20 Jun 2014 saya adalah tarikh saya mendaftar sebagai pengedar shaklee . Hampir 9 tahun sudah bersama dengan shaklee. Bermula ketika masih bujang & sudah bekerja sehinggalah kini anak sudah 2 orang.   Bekerja di Klang. Ramai pengguna produk shaklee di sekitar kawasan Klang telah menghubungi saya bagi mendapatkan supplement shaklee dengan kadar segera.  Sebagai pengedar shaklee yang menetap di Kelana Jaya, sangat mudah untuk saya ke Home Office Shaklee di Sunway Geo Petaling Jaya. Sangat dekat. Hanya 5 minit sahaja dari te

Amalan Gaya Hidup Sihat Ibu Hamil, Menyusu & Berpantang.

Mana satu pilihan anda?A atau B? (A) Ibu cepat lapar        Ibu kerap makan        Berat badan ibu bertambah        Berat badan ibu sukar nak turun        Ibu moody        Ibu lesu  Atau, (B) Tidak ada lagi masalah susu merudum        Ibu lebih cergas        Bayi lebih tenang (sebab cukup susu)        Ibu lebih ceria (sebab bayi tenang)        Bayi membesar elok, ibu tidak mereput, segar dan berseri. Pastinya mesti ramai yang memilih (B) tetapi bagaimana pula caranya? Saya akan kongsikan amalan gaya hidup sihat berdasarkan pengalaman saya menyusu & berpantang dua orang puteri, Maryam & Khadeeja di usia lewat 30.  Sekarang berusia 40 tahun. Bagi tahu awal - awal umur supaya anda juga akan rasa mampu menjalani dan melakukan amalan gaya hidup sihat seperti saya insyaAllah. Sebelum itu saya kongsikan terlebih dahulu apa rutin sebagai ibu yang bekerja, menyusukan anak & ketika berpantang selepas bersalin. Rutin Ibu Bekerja & Menyusukan Anak .  Bangun seawal pukul 4.30 pagi