Skip to main content

Tahun ke 7 Dapat Duit Raya Awal Dari Shaklee

Assalamualaikum & Salam sejahtera kepada pengunjung setia blog Aisyah K. Alhamdulillah dah 7 tahun saya bersama dengan bisnes shaklee, 7 tahun jugalah saya dapat duit raya awal dari Shaklee.

7 tahun Bersama Bisnes Shaklee

Tahun ke 7 Dapat Duit Raya Awal Dari Shaklee.

Saya bermula sebagai pengguna produk Shaklee pada tahun 2016. 2017 saya terus guna produk dan mulakan bisnes Shaklee. Kiranya 1 tahun sebagai pengguna & 6 tahun berada dalam komuniti bisnes Shaklee ini.

Saya mempunyai pekerjaan yang tetap sebagai seorang Eksekutif Kanan Kewangan. Saya sertai bisnes Shaklee ini secara part time sahaja dengan 1 orang ahli iaitu saya sendiri sehinggalah ke hari ini masih setia bersama di bawah kumpulan besar PAF NETWORK yang mempunyai hampir 1000 orang.

PAF NETWORK 

Selama 7 tahun saya bersama di dalam komuniti bisnes Shaklee ini, bonus dari Shaklee selalu dapat awal. Biasanya 14hb pada setiap bulan kami akan terima bonus Shaklee, namun adakalanya cepat juga dapat bergantung kepada cuti hujung minggu atau perayaan. Pernah juga dapat awal 10hb masa musim perayaan.

Tahun ini hari raya 2023 pada 22 April 2023, so kemungkinan besar duit raya awal dari Shaklee pun pada 14hb April 2023. Syukur alhamdulillah dapat seminggu lebih awal sebelum raya. 

Nak Buat Apa Dengan Duit Raya Awal Dari Shaklee?

Banyakkan perkara yang boleh kita uruskan bila dapat duit raya awal dari Shaklee ni. Paling best sebab bonus Shaklee yang kita dapat tu masih pada 10 hari terakhir Ramadan. Antara yang akan saya buat adalah:

(1) Sedekah pada 10 malam terakhir Ramadan.

(2) Sumbangan untuk acara jamuan hari raya bersama keluarga.

(3) Beli supplemen Shaklee untuk kegunaan di hari raya nanti dan masa balik kampung.

(4) Sedekah duit raya untuk anak - anak sedara yang dah semakin membesar dan alhamdulillah ramai. Inilah peruntukan yang agak besar juga nanti. 

Seronok rasanya dapat banyak bonus shaklee. Dapat lebih awal lagi la best, boleh spend lebih banyak terutamanya untuk sedekah di bulan Ramadan dan duit raya. Semoga Allah makbulkan hajat di hati saya ini. 

Bestnya Kalau Lebih Ramai Wanita Dapat Duit Raya Awal Dari Shaklee.

Seronok rasanya jika saya dapat bantu lebih ramai lagi wanita untuk turut bersama mendapat peluang dapatkan duit raya awal dari Shaklee atau bonus Shaklee pada setiap bulan dengan bisnes Shaklee.

Paling best dan menarik, modal untuk sertai bisnes shaklee ini sangatlah rendah dan tak perlu sampai kena buat pinjaman beribu - ribu tapi dengan usaha yang bermula pada hari ini anda mampu menempa kejayaan dalam bisnes shaklee dan mendapat duit raya awal dari shaklee bermula dari 3-4-5-6 angka. Best sangat!

Dalam bisnes Shaklee boleh dapat bonus sehingga 6 angka dan inilah real result

Bonus Shaklee tiada hadnya


Wow banyak kan? Untuk tempoh 3 tahun dari 2020 sehingga 2022 sejumlah RM 372juta bonus Shaklee yang dibayar kepada pengedar & ahli yang layak. 

Dalam bisnes Shaklee tiada had bonus yang kita boleh dapat, cuma pastikan kita layak terima pasti & insyaAllah Shaklee akan bayar duit raya awal atau bonus Shaklee pada setiap bulan.

Siapa Yang Boleh Buat Duit Raya Awal Dari Shaklee?

Dalam bisnes Shaklee ini semua orang layak untuk sertai tidak kiralah samada anda sudah ade pekerjaan yang tetap mahupun seorang suri rumah tangga.

(1) Seawal usia 18 tahun sudah boleh daftar sebagai pengedar shaklee yang sah. Tidak kenal usia. Ada yang sudah mencapai umur pencen pun masih berminat buat bisnes Shaklee. Power sungguh! Paling muda dalam Shaklee yang sudah di tahap Master adalah di usia 23 tahun & masih belajar lagi. 

(2) Bukan wanita sahaja yang makan & guna produk Shaklee, malah jika lelaki buat bisnes Shaklee nampak sangatlah smart. So lelaki dan wanita semua boleh buat.

(3) Mereka yang sudah bekerja tetap, boleh dapat jana duit/bonus tambahan dari bisnes Shaklee. Sangat mudah untuk buat bisnes Shaklee secara online jadi ianya tidak mengganggu & menjejaskan tanggungjawab kerja hakiki.

Jika anda mahu dapat duit raya awal dari Shaklee & mahukan pendapatan tambahan dari bisnes Shaklee, saya menjemput anda sertai saya bersama PAF NETWORK hari ini.

Sertai komuniti bisnes Shaklee bersama saya.

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee

Hubungi saya seperti di bawah.

----

Aisyah Kamaruzaman
No. Tel : +6013 -249 9392
Follow & Like FB : Aisyah Kamaruzaman
Hubungi saya untuk mengetahui tentang hamil, berpantang & menyusu dengan sihat & gembira dan juga peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan 100% secara online.

----
PENAFIAN :
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.

Comments

  1. Setiap bulan dapat bonus Shaklee adalah hari Raya. Dapat awal lagi la berganda2 la happy kan. Kipidap dear

    ReplyDelete
  2. 14hb setiap bulan, pun raya haha!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Berpantang Selepas Bersalin & Menyusukan Anak Sehingga Usia 2 Tahun.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung  setia & baru blog Aisyah K.  Sudah genap 9 tahun pada bulan Jun tahun 2014 saya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee. Bermula dengan set supplement asas sahaja. Dari situ bermulalah pelbagai testimoni shaklee yang saya sendiri perolehi. Bermula dari bujang sehinggalah kini anak sudah ada 2 orang. Testimoni shaklee semasa hamil 9 bulan 10 hari. Testimoni shaklee semasa menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.  Ada juga testimoni shaklee ketika kulit muka naik jerawat.  Menakjubkan sungguh bila konsisten ambil supplement shaklee terbaik di Malaysia ini. Kulit muka saya kembali sihat dan jerawat hilang tanpa meninggalkan kesan parut.  Paling menggembirakan adalah saya hanya fokus untuk 1 sahaja akan tetapi dapat 2 sekali testimoni shaklee sepanjang hamil, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kesan sampingan yang tidak disedari. Sebab fokus ketika itu hanya hendak sihat tubuh badan & anak pun sihat bersam

Hari Raya Open House Keluarga & Rakan

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung setia blog Aisyah K. Panjang cuti raya kali ini. Bersambung pula dengan cuti hari pekerja & hari wesak. Aisyah tidak ambil cuti raya yang panjang tahun ini. Isnin - Rabu tempat kerja memang sudah bagi cuti. Maka hari Khamis terus masuk kerja. Boleh dikira berapa orang staf yang sudah mula bekerja.  Hari Raya Open House Bersama Dengan Keluarga Yang Paling Di Nantikan.  1 Syawal 1444H Aisyah berkesempatan solat sunat Aidilfitri di rumah mak abah di Seksyen 27 Shah Alam. Kali pertama sejak 5 tahun berkahwin. Berpagi - pagian ke rumah mak abah.  Hari raya pertama inilah open house Aisyah. Makan sama - sama dengan mak abah & adik beradik serta suami dan anak - anak. Cuma abang sulung beraya di Bentong, Pahang manakala kakak saya beraya di Johor (tak ingat nama kampung di sana 🤭). Menu utama sudah semestinya dari air tangan mak. Kuah lodeh. Ada banyak sayur dalam kuah lodeh. Itu yang sangat seronok makan menu kuah lodeh di pagi r

Keistimewaan & Kelebihan Pengedar Shaklee Kelana Jaya, Selangor.

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan sekitar Petaling Jaya, Selangor?  Salam perkenalan kepada semua pengunjung blog Aisyah K. Ya betul. Aisyah K adalah pengedar shaklee yang anda sedang cari. Secara khususnya, saya menetap di Kelana Jaya, Petaling Jaya, Selangor. Bersedia 24/7 untuk anda hubungi bagi mendapatkan produk shaklee serta perkhidmatan konsultasi penggunaan produk shaklee yang berkesan. Sedikit Pengenalan Sebagai Pengedar Shaklee . Pada 20 Jun 2014 saya adalah tarikh saya mendaftar sebagai pengedar shaklee . Hampir 9 tahun sudah bersama dengan shaklee. Bermula ketika masih bujang & sudah bekerja sehinggalah kini anak sudah 2 orang.   Bekerja di Klang. Ramai pengguna produk shaklee di sekitar kawasan Klang telah menghubungi saya bagi mendapatkan supplement shaklee dengan kadar segera.  Sebagai pengedar shaklee yang menetap di Kelana Jaya, sangat mudah untuk saya ke Home Office Shaklee di Sunway Geo Petaling Jaya. Sangat dekat. Hanya 5 minit sahaja dari te