Skip to main content

Siapa Yang Perlukan Multivitamin Shaklee Berwajah Baru?

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung baru dan setia blog Aisyah K.

Sudah masuk bulan baru. Jun 2023. Ada barang yang akan berwajah baru. Nak tahu apa yang akan berwajah baru? Baca sehingga habis entri blog saya ini. 

Ramai yang memerlukan multivitamin Shaklee yang berwajah baru ini. Ya anda yang sedang membaca entri ini adalah salah seorang yang perlukan multivitamin shaklee ini. Siapa lagi yang memerlukan multivitamin ini selain dari anda? Mari saya kongsikan.

Sebelum itu, sedikit pengenalan tentang multivitamin shaklee yang berwajah baru ini. Pada tahun 1915, Dr Forrest C.Shaklee telah mencipta multivitamin antara yang pertama di Amerika Syarikat. Hasil inovasi lebih daripada 100 tahun ini telah membawa kepada formulasi multivitamin yang berwajah baru ini.

Tagline bagi multivitamin shaklee berwajah baru ini adalah "Nutrisi Penting untuk Kesihatan Optimum". 

Adakah multivitamin shaklee ini hanya berwajah baru atau terdapat formulasi yang baru? Sudah tentu ada formulasi yang baru. Nama multivitamin shaklee ini juga ada pembaharuan sedikit. 

Apa yang perlu diambil dalam sehari bagi memastikan tubuh badan mendapat mikronutrien yang mencukupi? Soalan kedua, mampukah anda ambil semua ini dalam sehari?

  • Zat Besi - 1 cawan kubis Brussels
  • Vitamin C - 2 biji oren saiz sederhana
  • Vitamin D - 5 cawan susu difortifikasi
  • Viatamin E - 31 biji kacang badam dipanggang
  • Vitamin A - 10 cawan brokoli
  • Tiamin - 2 cawan bijirin difortifikasi
  • Biotin - 3 biji telur
  • Kromium - 200 gelas anggur
  • Magnesium - 1.5 hidangan kekacang campuran
  • Asid Pantotenik - 17 cawan cendawan
Saya sendiri baca pun rasa tidak mampu untuk pastikan saya ambil semua diatas ini dalam masa sehari & setiap hari. Usah risau. Multivitamin Shaklee berwajah baru ini memudahkan anda semua untuk dapatkan bekalan nutrisi/mikronutrien yang mencukupi setiap hari.

Siapa Yang Memerlukan Mulvitamin Berwajah Baru Ini?

  • Ibu hamil & menyusu
  • Dewasa - diet tidak seimbang
  • Dewasa - aktif
  • Dewasa - sibuk
  • Dewasa - tertekan
  • Dewasa - kurang berat badan
Anda tergolong di dalam senarai diatas ini? Saya pasti salah satunya adalah anda dan saya juga tidak terlepas. 

Saya pernah hamil & menyusukan 2 orang puteri, Maryam & Khadeeja pada tahun 2018 sehingga 2022. Bacaan HB sentiasa normal sepanjang tempoh kehamilan 9 bulan 10 hari. Penat lesu semasa berpantang & menyusu sudah pasti. Saya atasi dengan ambil multivitamin shaklee ini.

Saya juga seorang ibu yang bekerjaya. Setiap hari berulang - alik dari Kelana Jaya ke pejabat saya di Klang. Rasa penat itu pasti. Balik dari kerja, Maryam & Khadeeaj ajak bermain. Saya layankan permintaan puteri - puteriku. Alhamdulillah masih bertenaga untuk main "hide & seek" 😁

Saya juga seorang yang aktif bersenam bersama dengan geng fit& fab ladies. Dua kali dalam seminggu saya akan melakukan workout. Rabu malam & pagi ahad. Setiap sesi mengambil masa lebih kurang 40 - 45 minit. Sangat bertenaga. Mood semakin bertambah baik.
 
Mana wajah baru multivitamin Shaklee tu? Saya akan kongsikan sebentar lagi. Sebelum itu saya mahu kongsikan apa antara contoh kesannya jika anda kekurangan mikronutrien?

Contoh kesannya jika anda kekurangan mikronutrien
  • Jari kebas & denyutan jantung tidak normal : disebabkan kekurangan kalsium
  • Masalah tulang & perubahan mood : disebabkan kekurangan vitamin D
  • Lesu, sesak nafas, sejuk pada tangan dan kaki & kuku rapuh : disebabkan kekurangan zat besi
  • Risiko kecacatan kehamilan, cirit birit & sakit perut : disebabkan kekurangan folat.
Ok jom lihat wajah baru multivitamin shaklee ini.

Nama baru multivitamin shaklee ini adalah Vita - Lize. Sebelum ini dikenali sebagai Vita-Lea Iron Plus. Dahulu tertera dibotol multivitamin ini 28 essential nutrients. Sekarang ini tertera 25 essential nutrients. Apalagi formulasi yang baru di dalam multivitamin shaklee yang baru ini? Jom lihat dibawah ini.

Perkara penting yang mahu saya fokuskan disini berkenaan multivitamin shaklee berwajah baru ini adalah :
  • Setiap hidangan membekalkan 25 jenis vitamin dan mineral penting
  • 2 tablet Vita - Lize membekalkan 600 mcg asid folik dan vitamin B
  • Sistem penghantaran salutan mikro berpaten yang direka untuk memastikan penyerapan asid folik.
Inilah kelebihan multivitamin shaklee berwajah baru ini. Paling berkesan bagi saya semasa ambil ketika 9 bulan mengandung. Penyerapan asid folik itu yang penting. Mengurangkan risiko kecacatan kepada janin.

Kebaikan Mengambil Multivitamin Shaklee Berwajah Baru.

2 tablet multivitamin shaklee ini diambil setiap hari selepas makan, maka ini kebaikan yang anda akan dapat rasai:
  • mengisi jurang nutrisi
  • meningkatkan tahap tenaga
  • menambah baik mood
  • mengurangkan tekanan dan kebimbangan
Cuba amalkan setiap hari. InsyaAllah anda akan dapat rasai kebaikan dari multivitamin shaklee berwajah baru ini. Sejak tahun 2015 saya sudah ambil multivitamin shaklee ini & saya mahu terus dapatkan kebaikannya bersama - sama dengan anda.

Promosi Jun 2023 & Multivitamin Shaklee Berwajah Baru.


Ya. Itulah rupa botol baru Vita - Lize bersama dengan pakej baru Vivix & Res-V. Bulan Jun 2023 ini Shaklee buat pertama kalinya menawarkan easy plan, bayaran secara ansuran selama 6 bulan. Jika anda pengguna kredit kad Maybank, inilah peluang untuk anda nikmati kelebihan & manfaat dari polifenol.

Serendah RM130.95 anda sudah boleh miliki pakej istimewa  berwarna merah menyala ini. Ada 5% diskaun juga untuk anda sepanjang bulan Jun 2023.

Dapatkan promosi Jun 2023 ini. Pelbagai kombo promosi bersama dengan vivix & res-v ini. Multivitamin shaklee berwajah baru ini juga bakal menemui anda bulan Jun 2023 ini juga, bila tarikhnya? Tunggu pengumuman dalam masa terdekat ini.

Hubungi Aisyah K untuk dapatkan multivitamin shaklee ini & cara pengambilan yang berkesan terutamanya bagi ibu hamil yang mahukan bacaan HB yang cantik & sihat.

#nextlevelblogging
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

_ _ _ _

Aisyah Kamaruzaman
No. Tel/Wasap : +6013 -249 9392
Follow & Like FB : Aisyah Kamaruzaman
Hubungi saya untuk mengetahui tentang hamil, berpantang & menyusu dengan sihat & gembira dan juga peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan 100% secara online.

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Berpantang Selepas Bersalin & Menyusukan Anak Sehingga Usia 2 Tahun.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung  setia & baru blog Aisyah K.  Sudah genap 9 tahun pada bulan Jun tahun 2014 saya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee. Bermula dengan set supplement asas sahaja. Dari situ bermulalah pelbagai testimoni shaklee yang saya sendiri perolehi. Bermula dari bujang sehinggalah kini anak sudah ada 2 orang. Testimoni shaklee semasa hamil 9 bulan 10 hari. Testimoni shaklee semasa menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.  Ada juga testimoni shaklee ketika kulit muka naik jerawat.  Menakjubkan sungguh bila konsisten ambil supplement shaklee terbaik di Malaysia ini. Kulit muka saya kembali sihat dan jerawat hilang tanpa meninggalkan kesan parut.  Paling menggembirakan adalah saya hanya fokus untuk 1 sahaja akan tetapi dapat 2 sekali testimoni shaklee sepanjang hamil, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kesan sampingan yang tidak disedari. Sebab fokus ketika itu hanya hendak sihat tubuh badan & anak pun sihat bersam

Hari Raya Open House Keluarga & Rakan

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung setia blog Aisyah K. Panjang cuti raya kali ini. Bersambung pula dengan cuti hari pekerja & hari wesak. Aisyah tidak ambil cuti raya yang panjang tahun ini. Isnin - Rabu tempat kerja memang sudah bagi cuti. Maka hari Khamis terus masuk kerja. Boleh dikira berapa orang staf yang sudah mula bekerja.  Hari Raya Open House Bersama Dengan Keluarga Yang Paling Di Nantikan.  1 Syawal 1444H Aisyah berkesempatan solat sunat Aidilfitri di rumah mak abah di Seksyen 27 Shah Alam. Kali pertama sejak 5 tahun berkahwin. Berpagi - pagian ke rumah mak abah.  Hari raya pertama inilah open house Aisyah. Makan sama - sama dengan mak abah & adik beradik serta suami dan anak - anak. Cuma abang sulung beraya di Bentong, Pahang manakala kakak saya beraya di Johor (tak ingat nama kampung di sana 🤭). Menu utama sudah semestinya dari air tangan mak. Kuah lodeh. Ada banyak sayur dalam kuah lodeh. Itu yang sangat seronok makan menu kuah lodeh di pagi r

Keistimewaan & Kelebihan Pengedar Shaklee Kelana Jaya, Selangor.

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan sekitar Petaling Jaya, Selangor?  Salam perkenalan kepada semua pengunjung blog Aisyah K. Ya betul. Aisyah K adalah pengedar shaklee yang anda sedang cari. Secara khususnya, saya menetap di Kelana Jaya, Petaling Jaya, Selangor. Bersedia 24/7 untuk anda hubungi bagi mendapatkan produk shaklee serta perkhidmatan konsultasi penggunaan produk shaklee yang berkesan. Sedikit Pengenalan Sebagai Pengedar Shaklee . Pada 20 Jun 2014 saya adalah tarikh saya mendaftar sebagai pengedar shaklee . Hampir 9 tahun sudah bersama dengan shaklee. Bermula ketika masih bujang & sudah bekerja sehinggalah kini anak sudah 2 orang.   Bekerja di Klang. Ramai pengguna produk shaklee di sekitar kawasan Klang telah menghubungi saya bagi mendapatkan supplement shaklee dengan kadar segera.  Sebagai pengedar shaklee yang menetap di Kelana Jaya, sangat mudah untuk saya ke Home Office Shaklee di Sunway Geo Petaling Jaya. Sangat dekat. Hanya 5 minit sahaja dari te