Skip to main content

10 Keunikan Vivix Yang Ramai Belum Tahu.

Lebih dari 1,000,000 unit botol Vivix Shaklee telah terjual sejak berada di pasaran Malaysia pada tahun 2010 sehingga kini. Apa keunikan Vivix ini sampai ramai rakyat Malaysia yang telah mengguna & mengamalkannya?

Entri kali ini saya akan kongsikan apa keunikan Vivix Shaklee sehingga anda boleh terus jatuh cinta dan mahu mencuba mulai hari ini.
#1. Yang Pertama di Malaysia.

Ya. Pertama di Malaysia. Tiada pesaing. Tiada tandingan dan sama seperti Vivix Shaklee ini. Keunikan vivix, ianya adalah vitamin yang bukan bersifat penyembuh, tetapi vitamin yang membolehkan tubuh pulih & sihat dengan sendiri.

Vivix dihasilkan melalui proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan kepekatan yang tinggi dan mengekalkan bioaktif polifenol di dalam setiap kandungan. 

#2. Keluar Dari Peti Ais, Vivix Tidak Beku.

Hebatnya. Menakjubkan. Ya. Tekstur cecair Vivix masih sama. Tidak beku walaupun disimpan lama di dalam peti ais. Itulah keunikan vivix. Oleh kerana tiada kandungan air & tiada juga kandungan gula di dalam cecair vivix itu yang menyebabkan vivix tidak membeku di dalam peti ais. 

Jika tertumpuh setitik vivix, semut pun tidak datang kerumun di kawasan vivix tertumpah. Sebab memang tiada kandungan gula yang menarik perhatian semut untuk datang.

Kandungan vivix hanya semata - mata ekstrak dari anggur muscadine, lobak ungu, eldeberi eropah & japanese knotweed. 

#3. Ada Kombinasi Resveratrol & 15 Polifenol.

Apa itu polifenol? Ianya adalah kompaun bioaktif yang terhasil secara semulajadi di dalam tumbuh - tumbuhan, buah - buahan seperti anggur, buah beri, sayur - sayuran & herba. 

Polifenol yang padat dengan antioksida yang membantu mengurangkan radikal bebas.

Keunikan vivix, ia mengandungi kandungan dan gandingan polifenol yang tepat untuk mengekalkan keremajaan dan kehidupan lebih bertenaga.

#4. Kandungan Vivix & Manfaatnya.

Gabungan bahan yang terkandung di dalam vivix inilah yang membuatkan vivix ini sangat unik di dalam memelihara kesihatan sehingga ke peringkat sel.

(a) Anggur muscadine - mengandungi rangkaian lengkap polifenol. Asid elagik dan elagitanin yang terdapat di dalam anggur muscadine yang apabila digabungkan dengan polifenol yang lain menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat tinggi dan hebat.

Anggur muscadine juga adalah anggur yang luar biasa. Kromosom ekstra sebanyak 20 memberikan lebih banyak manfaat kesihatan. Memastikan sel sihat dan kuat.
Uniknya anggur muscadine ini adalah ianya telah digunakan secara tradisional untuk;
  • Manfaat kesihatan jantung
  • Anti - pertumbuhan sel yang tidak normal
  • Anti - keradangan
  • Anti - penuaan
  • Mengurangkan kedutan dan garis halus.
Di Shaklee, kami memanfaatkan keberkesanan anggur muscadine ini ke dalam setiap botol vivix. 

Keunikan vivix, hanya anggur muscadine yang paling besar dan ranum akan dipilih. Daripada pokok anggur kepada Vivix.

(b) Japanese Knotweed - dikenali sebagai "superstar" dalam anti - penuaan. Sangat kaya dengan resveratrol. Juga bagi memastikan sel sihat & kuat.

Salah satu polifenol yang paling banyak dikaji dan telah mendapat reputasi untuk kesihatan yang lebih baik.

Japanese Knotweed ini secara tradisional telah digunakan untuk:
  • Anti - pertumbuhan sel yang abnormal.
  • Menyokong paras gula darah dan tahap kolesterol yang sihat.
  • Melambatkan kehilangan kolagen dan elastin.
  • Menyokong kesihatan sendi.
  • Menyokong kesihatan jantung.
(c) Eldeberi Eropah - penguat semulajadi sistem imun. Kaya dengan antosianin. Memastikan sel sihat dan kuat.
Secara tradisionalnya, elderberi eropah telah digunakan untuk;
  • Menguatkan pertahanan sistem imun
  • Menambahbaik tahap asid urik darah
  • Menggalakkan tekanan darah yang sihat
  • Menambahbaik rintangan insulin
  • Menggalakkan sistem pernafasan yang sihat
(d) Lobak Ungu - sumber yang kaya dengan antioksidan dan yang pastinya kaya dengan polifenol Antosianin dan Lutein.
Keunikan vivix dengan adanya kandungan lobak ungu adalah telah digunakan secara tradisional untuk;
  • Menggalakkan kesihatan penglihatan
  • Menyokong penghasilan sel yang sihat
  • Anti - keradangan
  • Menambahbaik keanjalan salur darah
  • Menyokong paras gula darah dan tahap kolesterol yang sihat.
#5. Hanya vitamin Vivix yang bekerja sehingga ke DNA manusia, yang mana DNA ini adalah nyawa kepada sel - sel dalam tubuh badan manusia. Vivix bekerja sangat dalam. 

Analogi mudahnya adalah, apabila DNA sihat maka sel - sel pun sihat. Barulah yang lain - lain akan bertambah sihat.

#6. Ada kawan berkongsi pengalaman vivix tertumpah sedikit pada cadar tilam. Berlaku perubahan warna dari merah kepada ungu & bertukar bentuk menjadi simbol "love" 💜. 

#7. Vivix mempunyai lapisan antioksidan yang bertindak balas kepada persekitarannya dengan cekap.

#8. Bahan - bahan dalam vivix sangat premium dan jika jumpa di mana - mana pasaraya, harga lobak ungu & anggur muscadine sangatlah mahal. Shaklee dengan saintisnya mencipta vivix yang mempunyai kandungan polifenol yang terbaik dan tinggi kualitinya.

Sebanyak 16,000 ujian telah dijalankan bagi tujuan keselamatan dan kualiti sepanjang penghasilan vivix ini.

#9. Vivix dihasilkan dari kajian klinikal termasuklah "Landmark Study" dan "Telomere Study". Inilah keunikan vivix shaklee yang tiada pesaingnya di pasaran Malaysia.



Sel yang sihat = Anda sihat.

#10. Harga Vivix yang setanding dengan kajian klinikal dan bahan yang sangat premium di dalam sebotol vivix. Manfaat & nilai kesihatan yang akan anda terima dan rasai jauh lebih berharga untuk jangkamasa yang lebih panjang.

Cuba lihat dan semak senarai dibawah ini tentang bagaimana tahap tenaga tubuh badan anda; 

✅ I snooze my alarm more than 2 times in the morning
✅ I keep yawning on the way to work/sending kids to school
✅ I feel sleepy after having lunch
✅ I have no energy to cook for dinner during weekdays. Eat outside or food delivery
✅ I went straight to sleep at night without spend time with my family

Jika anda mengalaminya, saya sangat mengesyorkan anda amalkan Vivix Shaklee setiap hari bermula pada hari ini dan di saat dan di ketika ini. Ambil satu sudu di waktu pagi.

Keunikan vivix paling menakjubkan adalah ia bekerja sehingga ke tahap DNA manusia. 

Promosi Bulan Julai!

Bagi pemegang kad kredit Maybank, anda boleh membeli set trio vivix pada harga ansuran selama 6 bulan. Siap dapat 10% diskaun. Bertuah dan berbaloi sangat untuk anda membeli set trio vivix shaklee pada bulan ini.

Hubungi Aisyah K bagi mendapatkan promosi hebat  dan sekaligus merasai keunikan vivix ini untuk diri sendiri dan ahli keluarga serta kenalan anda. Saya bersedia membantu memberikan konsultasi cara pengambilan supplement yang betul, sesuai dan berkesan dengan tujuan kesihatan anda.

#nextlevelblogging
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#ResVShaklee
#VivixShaklee
_ _ _ _

Aisyah Kamaruzaman
No. Tel/Wasap : +6013 -249 9392
Follow & Like FB : Aisyah Kamaruzaman
Hubungi saya untuk mengetahui tentang hamil, berpantang & menyusu dengan sihat & gembira dan juga peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan 100% secara online.

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Berpantang Selepas Bersalin & Menyusukan Anak Sehingga Usia 2 Tahun.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung  setia & baru blog Aisyah K.  Sudah genap 9 tahun pada bulan Jun tahun 2014 saya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee. Bermula dengan set supplement asas sahaja. Dari situ bermulalah pelbagai testimoni shaklee yang saya sendiri perolehi. Bermula dari bujang sehinggalah kini anak sudah ada 2 orang. Testimoni shaklee semasa hamil 9 bulan 10 hari. Testimoni shaklee semasa menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.  Ada juga testimoni shaklee ketika kulit muka naik jerawat.  Menakjubkan sungguh bila konsisten ambil supplement shaklee terbaik di Malaysia ini. Kulit muka saya kembali sihat dan jerawat hilang tanpa meninggalkan kesan parut.  Paling menggembirakan adalah saya hanya fokus untuk 1 sahaja akan tetapi dapat 2 sekali testimoni shaklee sepanjang hamil, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kesan sampingan yang tidak disedari. Sebab fokus ketika itu hanya hendak sihat tubuh badan & anak pun sihat bersam

Keistimewaan & Kelebihan Pengedar Shaklee Kelana Jaya, Selangor.

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan sekitar Petaling Jaya, Selangor?  Salam perkenalan kepada semua pengunjung blog Aisyah K. Ya betul. Aisyah K adalah pengedar shaklee yang anda sedang cari. Secara khususnya, saya menetap di Kelana Jaya, Petaling Jaya, Selangor. Bersedia 24/7 untuk anda hubungi bagi mendapatkan produk shaklee serta perkhidmatan konsultasi penggunaan produk shaklee yang berkesan. Sedikit Pengenalan Sebagai Pengedar Shaklee . Pada 20 Jun 2014 saya adalah tarikh saya mendaftar sebagai pengedar shaklee . Hampir 9 tahun sudah bersama dengan shaklee. Bermula ketika masih bujang & sudah bekerja sehinggalah kini anak sudah 2 orang.   Bekerja di Klang. Ramai pengguna produk shaklee di sekitar kawasan Klang telah menghubungi saya bagi mendapatkan supplement shaklee dengan kadar segera.  Sebagai pengedar shaklee yang menetap di Kelana Jaya, sangat mudah untuk saya ke Home Office Shaklee di Sunway Geo Petaling Jaya. Sangat dekat. Hanya 5 minit sahaja dari te

Amalan Gaya Hidup Sihat Ibu Hamil, Menyusu & Berpantang.

Mana satu pilihan anda?A atau B? (A) Ibu cepat lapar        Ibu kerap makan        Berat badan ibu bertambah        Berat badan ibu sukar nak turun        Ibu moody        Ibu lesu  Atau, (B) Tidak ada lagi masalah susu merudum        Ibu lebih cergas        Bayi lebih tenang (sebab cukup susu)        Ibu lebih ceria (sebab bayi tenang)        Bayi membesar elok, ibu tidak mereput, segar dan berseri. Pastinya mesti ramai yang memilih (B) tetapi bagaimana pula caranya? Saya akan kongsikan amalan gaya hidup sihat berdasarkan pengalaman saya menyusu & berpantang dua orang puteri, Maryam & Khadeeja di usia lewat 30.  Sekarang berusia 40 tahun. Bagi tahu awal - awal umur supaya anda juga akan rasa mampu menjalani dan melakukan amalan gaya hidup sihat seperti saya insyaAllah. Sebelum itu saya kongsikan terlebih dahulu apa rutin sebagai ibu yang bekerja, menyusukan anak & ketika berpantang selepas bersalin. Rutin Ibu Bekerja & Menyusukan Anak .  Bangun seawal pukul 4.30 pagi