Skip to main content

Testimoni Pengguna Set Kurus Shaklee Selepas Cabaran 30 Hari.

.
Jom mula disini!

Usahlah menyalahkan makanan yang selalu dan sedang viral di media sosial jika berat badan anda masih ditahap yang sama malah semakin naik pula berat badan. Benda boleh diubah, kenapa ditangguh - tangguh lagi. 

Setuju tak?

Fakta yang menggerunkan adalah, Malaysia JUARA penduduk paling gemuk di negara Asean!
Mulakan sekarang dengan tukar gaya hidup kepada yang lebih sihat. Dari minum manis kepada kurang & terus tak minum manis. Dari tidak aktif kepada lebih aktif. Perubahan dan langkah pertama perlu dimulakan walaupun sekecil mana pun. 

Paling penting dibuat secara konsisten. 
Panduan asas untuk menurunkan berat badan adalah seperti berikut:
(1) Tiada makanan berproses seperti kerepek, biskut dan kek.
(2) Tiada minuman manis seperti jus buah dan soda.
(3) Sentiasa pilih sajian rendah karbohidrat.
(4) Kekal terhidrat dengan 8 gelas air setiap hari.

Apa yang ada di dalam Set Kurus Shaklee?
(1) Cinch Shake perisa coklat & cafe latte ATAU Life Shake Eldeberry
  • Mengurangkan nafsu makan & kenyang lebih lama. Inch loss lebih cepat. Bantu kempiskan perut.

(2) Omega Guard
  • Membantu membakar lemak dalam organ & cepat kurus. Membantu masalah kolestrol.
  • Omega - 3 fatty acid yang terdapat di dalam omega guard ini mengawal pelbagai jenis hormon di dalam badan, termasuklah hormon LEPTIN, yang berfungsi untuk mengawal selera makan dan rasa lapar.
  • Akan rasa puas makan walaupun sedikit & tidak sama sekali berulang - ulang makan.
(3) Lecithin
  • Pengemulasi lemak dalam salur darah. Bantu kurangkan sembelit. Membantu penyerapan  vitamin larut lemak.
(4) Herblax
  • Buang lemak dan toksin dalam badan. Menjadikan badan lebih ringan dan cergas. Cuci usus secara lembut & semulajadi.
(5) Vivix
  • Paling cepat efek kurus.
  • Resveratrol membantu percepatkan kadar metabolisma badan anda. Bila metabolisma tinggi, ianya akan menggalakan penurunan berat badan dengan cepat.
  • Pembakaran lebih banyak kalori dengan apabila metabolisma berjalan secara optimum, maka lebih cepat anda kembali kurus.
Saya kongsikan pula panduan menggunakan Set Kurus Shaklee dan dalam masa yang sama masih boleh menikmati makanan seperti biasa. 

Panduan ini adalah untuk 30 hari. Sebelum memulakan, ambillah gambar dan timbang berat badan. Boleh tengok perubahan berapa kg penurusan atau naik setiap minggu sehinggalah hari terakhir gitu.
(1) Gantikan makan tengahari dengan Cinch Shake. Ini caranya:
  • Pagi 8am: Ambil 3 biji softgel lecithin sebelum sarapan pagi. Selepas itu boleh menikmati sarapan pagi mengikut ukursan suku - suku separuh.
  • Tengahari 12pm: Ambil 2 skup Cinch Shake dicampur dengan 1 cawan susu tanpa lemak & 3 biji kapsul Omega Guard.
  • Petang 6pm: Ambil 3 biji softgel Lecithin sebelum makan malam dan nikmatilah sajian secara suku - suku separuh. Sebelum tidur tambah dengan 4 biji herblax.
(2) Gantikan makan malam dengan Cinch Shake. Ini caranya:
  • Pagi 8am: Ambil 3 biji softgel lecithin sebelum sarapan pagi. Selepas itu boleh menikmati sarapan pagi mengikut ukursan suku - suku separuh.
  • Tengahari 12pm: Sebelum menikmati sajian tengahari secara suku - suku separuh, ambil 3 biji softgel lecithin dahulu ya.
  • Petamg 6pm: Ambil 2 skup Cinch Shake dicampur dengan 1 cawan susu tanpa lemak & 3 biji Omega Guard. Sebelum tidur tambah dengan 4 biji herblax.
Vivix perlu diambil bila pula? Sebaiknya ambil 1 sudu vivix diawal pagi sebelum sarapan.

Cari kawan - kawan untuk buat bersama baru seronok. Suami ajak isteri dan isteri ajak suami sekali. Memang seronok. Kenapa saya katakan ianya seronok? Mari saya kongsikan hasilnya.

Tunggu dulu. 
Ada lagi rutin harian selama 30 hari yang perlu anda lakukan selain dengan penggunaan Set Kurus Shaklee ini.
  1. Minggu pertama (selama 7 hari): Bersenam 20 minit HIIT (burpees, push up, jumping jack, lunges). Nikmati air kelapa, teh atau lemon (no sugar). Bersenam 30 minit dengan aktiviti tarian zumba. Makan buah yang rendah kandungan gula seperti limau, kiwi & tembikai.
  2. Minggu kedua (selama 7 hari): Ambil satu (1) mangkuk salad berwarna - warni, tambah protein kesukaan anda. Bersenam - 20 minit TABATA (jump lunges, air squat, rowing). Pilih bijirin penuh, buah - buahan & sayur -  sayuran. Senaman HIIT selama 20 minit. Ada peluang untuk cuti diet. Yeay! Tapi pilih 1 sajian sahaja bukan buffet.
  3. Minggu ketiga (selama 7 hari): Campurkan 1 sudu teh Vivix dengan air minuman. Minggu tanpa karbohidrat. Bersenam 20 minit HIIT. Nikmati buah - buahan. Workout 30 minit. Tampil ramping dengan Herb-Lax, detoks semulajadi.
  4. Minggu ke - empat (selama 7 hari): Ambil cinch shake protein bagi mengekal & membina otot. Nikmati dalam bentuk smoothies. Jadikan sayur - sayuran sebagai BINTANG Pinggan anda. Sambung workout 30 minit. Lecithin sebelum makan, pembakar lemak semulajadi. Bersenam lagi dengan lompat tali 20 minit. Di hari - hari akhir semarakan dengan tarian zumba 30 minit.
Testimoni Pengguna Set Kurus Shaklee Selepas Cabaran 30 Hari.
Apa kata pengguna Set Kurus Shaklee selepas mereka menggunakannya selama 30 hari dan mengikuti juga rutin harian seperti bersenam pada setiap minggu seperti diatas.

Jom saya kongsikan di sini!

Bulan Ogos 2023 yang lalu, Shaklee ada membuat 1 pertandingan "30 Days Transformation Challenge" yang disokong dengan Set Kurus Shaklee. Ini adalah testimoni dari pengguna:
Dari segi fizikal, badan saya berasa lebih ringan dan tiada lagi masalah gastrik. Saya suka kombinasi produk dalam Set Kurus Shaklee. Setiap produk membantu saya dalam proses mencapai berat badan impian saya.
Saya berjaya mencapai berat badan target saya kerana progam ini menguatkan azam saya supaya konsisten selama 3️⃣0️⃣ hari dengan pemakanan yang teratur dan seimbang. ⏰🫶🏻. Antara perubahan ketara termasuklah stamina saya semakin padu dan saya berasa lebih segar, cergas dan produktif. Orang sekeliling saya mula bertanya apabila melihat perubahan fizikal saya. 🤩 
Tiada lagi perut buncit!🕺🏻Terbukti dengan menjalani program ini, tiada lagi perut buncit. Kini saya lebih konsisten dengan diet, senaman dan pengambilan suplemen. 🏃🏽🍛✨Program ini sangat berbaloi. Saya mengesyorkannya kepada mereka yang ingin membuat perubahan positif untuk diri sendiri.
30 Hari + Fokus 💯% = Hidup Sihat dan Aktif. Progam ini memberikan saya semangat untuk fokus 💯% kepada matlamat saya untuk menurunkan berat badan dalam masa 3️⃣0️⃣ hari untuk gaya hidup lebih sihat dan aktif. Hasilnya? 💫 Lebih bertenaga😴 Tidur lebih berkualiti🫶🏻 Kulit lebih sihat.
Gabungan produk dari Set Kurus Shaklee terbaik! Ia membantu saya mencapai gaya hidup sihat yang saya idamkan.Melalui program 3️⃣0️⃣ Day Transformation Challenge, saya berjaya mencapai matlamat saya untuk meningkatkan kesihatan. Selain daripada perubahan fizikal, saya berasa lebih bertenaga untuk melakukan tugas harian dan lebih fokus semasa bekerja. 🏃🏽✨. 
Gabungan produk Set Kurus Shaklee sangat membantu sepanjang proses penurunan berat badan saya. Saya tidak mudah berasa lapar, dan juga berjaya membakar lebih banyak lemak sepanjang program. 🫶🏻

Berkat program ini, saya telah memupuk tabiat pemakanan sihat bersama-sama dengan pemakanan tambahan. Jadi tak hairanlah bila saya membuat keputusan untuk meneruskan amalan positif yang saya pelajari sepanjang program 3️⃣0️⃣ hari ini, untuk jangkamasa panjang. ⏰

Sebagai tambahan kepada Set Kurus Shaklee, saya berpuas hati dengan produk Herb-Lax™ untuk detoksifikasi. 💯. Hasil daripada transformasi saya, kini saya boleh melakukan aktiviti yang lebih lasak dengan mudah, tidur lebih lena dan fokus pada pelajaran. ✨

Testimoni saya sendiri yang sudah lalui cabaran 30 hari transformasi dengan Set Kurus Shaklee 4 bulan yang lalu di hujung bulan Ogos 2023.
Peluang untuk kembalikan berat badan kepada yang lebih sihat dengan cara yang mudah diamalkan setiap hari. 

Berat badan sudah turun, tetapi ada masanya kadang kala berat badan boleh naik semula. Itu tidak dapat dielakkan. Jom bersama Aisyah K dalam misi menurunkan lagi berat badan kepada yang lebih ideal. Misi saya hendak turun lagi 3kg. Anda pula? Jom!

Hubungi Aisyah K sekarang untuk bimbang & panduan pengambilan Set Kurus Shaklee ini. 
#nextlevelblogging
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
_ _ _ 

Aisyah Kamaruzaman
Daftar ahli shaklee hanya RM 35 sahaja
Follow & Like FB : Aisyah Kamaruzaman
Hubungi saya untuk mengetahui tentang hamil, berpantang & menyusu dengan sihat & gembira dan juga peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan 100% secara online.

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Berpantang Selepas Bersalin & Menyusukan Anak Sehingga Usia 2 Tahun.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung  setia & baru blog Aisyah K.  Sudah genap 9 tahun pada bulan Jun tahun 2014 saya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee. Bermula dengan set supplement asas sahaja. Dari situ bermulalah pelbagai testimoni shaklee yang saya sendiri perolehi. Bermula dari bujang sehinggalah kini anak sudah ada 2 orang. Testimoni shaklee semasa hamil 9 bulan 10 hari. Testimoni shaklee semasa menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.  Ada juga testimoni shaklee ketika kulit muka naik jerawat.  Menakjubkan sungguh bila konsisten ambil supplement shaklee terbaik di Malaysia ini. Kulit muka saya kembali sihat dan jerawat hilang tanpa meninggalkan kesan parut.  Paling menggembirakan adalah saya hanya fokus untuk 1 sahaja akan tetapi dapat 2 sekali testimoni shaklee sepanjang hamil, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kesan sampingan yang tidak disedari. Sebab fokus ketika itu hanya hendak sihat tubuh badan & anak pun sihat bersam

Hari Raya Open House Keluarga & Rakan

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung setia blog Aisyah K. Panjang cuti raya kali ini. Bersambung pula dengan cuti hari pekerja & hari wesak. Aisyah tidak ambil cuti raya yang panjang tahun ini. Isnin - Rabu tempat kerja memang sudah bagi cuti. Maka hari Khamis terus masuk kerja. Boleh dikira berapa orang staf yang sudah mula bekerja.  Hari Raya Open House Bersama Dengan Keluarga Yang Paling Di Nantikan.  1 Syawal 1444H Aisyah berkesempatan solat sunat Aidilfitri di rumah mak abah di Seksyen 27 Shah Alam. Kali pertama sejak 5 tahun berkahwin. Berpagi - pagian ke rumah mak abah.  Hari raya pertama inilah open house Aisyah. Makan sama - sama dengan mak abah & adik beradik serta suami dan anak - anak. Cuma abang sulung beraya di Bentong, Pahang manakala kakak saya beraya di Johor (tak ingat nama kampung di sana 🤭). Menu utama sudah semestinya dari air tangan mak. Kuah lodeh. Ada banyak sayur dalam kuah lodeh. Itu yang sangat seronok makan menu kuah lodeh di pagi r

Keistimewaan & Kelebihan Pengedar Shaklee Kelana Jaya, Selangor.

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan sekitar Petaling Jaya, Selangor?  Salam perkenalan kepada semua pengunjung blog Aisyah K. Ya betul. Aisyah K adalah pengedar shaklee yang anda sedang cari. Secara khususnya, saya menetap di Kelana Jaya, Petaling Jaya, Selangor. Bersedia 24/7 untuk anda hubungi bagi mendapatkan produk shaklee serta perkhidmatan konsultasi penggunaan produk shaklee yang berkesan. Sedikit Pengenalan Sebagai Pengedar Shaklee . Pada 20 Jun 2014 saya adalah tarikh saya mendaftar sebagai pengedar shaklee . Hampir 9 tahun sudah bersama dengan shaklee. Bermula ketika masih bujang & sudah bekerja sehinggalah kini anak sudah 2 orang.   Bekerja di Klang. Ramai pengguna produk shaklee di sekitar kawasan Klang telah menghubungi saya bagi mendapatkan supplement shaklee dengan kadar segera.  Sebagai pengedar shaklee yang menetap di Kelana Jaya, sangat mudah untuk saya ke Home Office Shaklee di Sunway Geo Petaling Jaya. Sangat dekat. Hanya 5 minit sahaja dari te