Skip to main content

Insentif Shaklee Bantu Capai Impian

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung setia blog Aisyah K & salam perkenalan juga kepada pengunjung baru blog Aisyah K. 

Seminggu sibuk dengan persiapan untuk menyambut 1 Syawal. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik dengan izin dari Allah swt. Baru berkesempatan untuk menyambung berkongsi penulisan saya yang baru.

Setiap dari anda pasti mempunyai impian yang ingin dicapai di dalam hidup Tidak kira samada ianya sebuah impian yang besar mahupun impian yang kecil. Semuanya perlu ada kesungguhan & kerja keras bermula dari sekarang.

Impian Saya?

Saya mempunyai 1 impian besar iaitu untuk menunaikan ibadah haji di usia yang muda & sudah pasti dalam keadaan kesihatan yang baik selalu bersama dengan keluarga. Dalam bulan Ramadan yang lalu saya sentiasa berdoa kepada Allah bagi mencapai impian besar saya yang satu ini.

Impian kecil saya pastinya banyak. Salah satunya adalah menyelesaikan hutang pinjaman pelajara MARA denga lebih awal. Saya mahu juga dapat selesaikan pinjaman kereta lebih awal. Mak selalu pesan ada sahaja duit lebih, bayar terus lebih sebulan tu. 

Selain itu, impian kecil saya pada setiap bulan mahu mempunyai simpanan tambahan RM 600 sebulan. Walaupun saya sudah mempunyai kerja yang tetap & telah mempunyai simpanan persaraan setiap bulan, saya amat tertarik dengan insentif shaklee tawarkan bermula bulan Apri 2023 sehingga Jun 2023.

Sebelum terlupa, satu lagi impian kecil saya adalah dapat membeli belah serta berbelanja dengan rasa gembira dan tanpa rasa bersalah untuk diri sendiri, anak - anak & mak abah.

Jika anda mempunyai impian yang hampir sama dengan saya, mari bersama - sama kita usahakan dari sekarang. Pasti ianya lebih menyeronokkan.

Bagaimana Insentif Shaklee Bantu Capai Impian Saya?

Masih tidak cukupkah gaji tetap yang diterima setiap bulan untuk mencapai satu (1) impian besar & banyak impian kecil saya itu? 

Sudah tentulah tidak cukup. Saya katakan ianya tidak cukup kerana sebelum saya menyertai bisnes shaklee, saya pernah cuba untuk membuat simpanan dari gaji tetap saya pada setiap bulan. Namun saya rasa agak lambat untuk saya mencapai impian - impian tersebut terutamanya pergi menunaikan umrah & haji di usia yang muda.

Setelah sertai bisnes shaklee sejak tahun 2016, setiap bulan saya mempunyai pendapatan tambahan yang mana saya boleh menyimpan tanpa menyentuh gaji tetap setiap bulan saya. Paling menggembirakan saya dapat berbelanja dengan gembira. Bayarkan bil elektrik & air untuk rumah mak abah saya setiap bulan.

(1) Insentif shaklee - bantu saya selesaikan hutang pinjaman MARA lebih awal. 

Sangat gembira rasanya apabila saya dapat selesaikan hutang pinjaman MARA lebih awal dari jadual pembayaran yang telah ditetapkan. Dua tahun lebih awal diselesaikan hutang tersebut. Ringan rasanya beban dibahu ketika itu. Dari bayar sebulan sekali, saya mampun dua kali dalam sebulan. Insentif shaklee banyak membantu.

(2) Insentif shaklee - menambah jumlah simpanan tetap setiap bulan.

Selain simpanan persaraan melalui KWSP pada setiap bulan, saya boleh menyimpan RM 600.00 pada setiap bulan di dalam Unit Trust & Private Retirement Scheme. Simpanan & pelaburan jangka masa panjang. Sejak saya bermula bisnes shaklee pada tahun 2016 dan menerima insentif shaklee & pendapatan tambahan, tanpa menanggguh terus saya membuat simpanan tambahan ini.

(3)  Insentif Shaklee - Belanja mak supplement Shaklee terbaik di Malaysia.

Omega Guard & COQ Trol Plus menjadi dua jenis supplement yang mak saya ambil secara konsisten pada setiap bulan. Dengan insentif shaklee ini saya mampu & boleh belanja mak dengan gembira. 

Bila mak whatsapp mintak tolong belikan dua jenis supplement terbaik di Malaysia ini, saya terus balas whatsapp mak dengan “Ok mak beres”. 

Kadang saya beli terus dari Home Office Shaklee & hantar ke rumah terus atau beli di atas talian dengan hanya klik klik terus GDEX hantar ke rumah mak.

Insentif RM 600 Dari Shaklee.

Bermula April 2023 sehingga Jun 2023 shaklee menawarkan insentif RM 600.00. Insentif ini adalah tambahan dari bonus yang dibayar pada setiap bulan. 

Bonus ditambah dengan insentif shaklee ini menjadikan nilai bonus anda semakin bertambah. Peluang keemasan untuk semua yang menyertai shaklee bermula April 2023 ini. 

Saya mahu mengajak anda semua cuba bayangkan dan berangan ini adalah bonus shaklee yang anda bakal terima untuk bulan April 2023 ditambah pula dengan insentif shaklee sebanyak RM 600.00. 

Selain insentif shaklee ini, shaklee ada tawarkan tiga insentif utama iaitu bonus tunai bulanan, duit kereta dibayarkan secara bulanan & percutian percuma. Inilah satu impian terbesar saya untuk dapat menunaikan umrah bersama Shaklee. 

Bagaimana caranya untuk layak terima insentif shaklee ini?

Hubungi Aisyah K segera untuk kita berjumpa dan bincang secara terperinci tentang insentif shaklee ini.

Saya sentiasa bersedia memberikan konsultasi bagi menjana pendapatan dengan Shaklee. InsyaAllah.

#nextlevelblogging
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

_ _ _ _

Aisyah Kamaruzaman
No. Tel : +6013 -249 9392
Follow & Like FB : Aisyah Kamaruzaman
Hubungi saya untuk mengetahui tentang hamil, berpantang & menyusu dengan sihat & gembira dan juga peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan 100% secara online.

----
PENAFIAN :
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf. 


Comments

  1. Terbaik peluang bisnes Shaklee dan program Insentif Shaklee nie buat kita dapat tambahan pendapatan. Jom kita rebut peluang emas daru Shaklee dan bantu ramai orang sihat dan berjaya bersama-sama

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Berpantang Selepas Bersalin & Menyusukan Anak Sehingga Usia 2 Tahun.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung  setia & baru blog Aisyah K.  Sudah genap 9 tahun pada bulan Jun tahun 2014 saya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee. Bermula dengan set supplement asas sahaja. Dari situ bermulalah pelbagai testimoni shaklee yang saya sendiri perolehi. Bermula dari bujang sehinggalah kini anak sudah ada 2 orang. Testimoni shaklee semasa hamil 9 bulan 10 hari. Testimoni shaklee semasa menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.  Ada juga testimoni shaklee ketika kulit muka naik jerawat.  Menakjubkan sungguh bila konsisten ambil supplement shaklee terbaik di Malaysia ini. Kulit muka saya kembali sihat dan jerawat hilang tanpa meninggalkan kesan parut.  Paling menggembirakan adalah saya hanya fokus untuk 1 sahaja akan tetapi dapat 2 sekali testimoni shaklee sepanjang hamil, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kesan sampingan yang tidak disedari. Sebab fokus ketika itu hanya hendak sihat tubuh badan & anak pun sihat bersam

Keistimewaan & Kelebihan Pengedar Shaklee Kelana Jaya, Selangor.

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan sekitar Petaling Jaya, Selangor?  Salam perkenalan kepada semua pengunjung blog Aisyah K. Ya betul. Aisyah K adalah pengedar shaklee yang anda sedang cari. Secara khususnya, saya menetap di Kelana Jaya, Petaling Jaya, Selangor. Bersedia 24/7 untuk anda hubungi bagi mendapatkan produk shaklee serta perkhidmatan konsultasi penggunaan produk shaklee yang berkesan. Sedikit Pengenalan Sebagai Pengedar Shaklee . Pada 20 Jun 2014 saya adalah tarikh saya mendaftar sebagai pengedar shaklee . Hampir 9 tahun sudah bersama dengan shaklee. Bermula ketika masih bujang & sudah bekerja sehinggalah kini anak sudah 2 orang.   Bekerja di Klang. Ramai pengguna produk shaklee di sekitar kawasan Klang telah menghubungi saya bagi mendapatkan supplement shaklee dengan kadar segera.  Sebagai pengedar shaklee yang menetap di Kelana Jaya, sangat mudah untuk saya ke Home Office Shaklee di Sunway Geo Petaling Jaya. Sangat dekat. Hanya 5 minit sahaja dari te

Amalan Gaya Hidup Sihat Ibu Hamil, Menyusu & Berpantang.

Mana satu pilihan anda?A atau B? (A) Ibu cepat lapar        Ibu kerap makan        Berat badan ibu bertambah        Berat badan ibu sukar nak turun        Ibu moody        Ibu lesu  Atau, (B) Tidak ada lagi masalah susu merudum        Ibu lebih cergas        Bayi lebih tenang (sebab cukup susu)        Ibu lebih ceria (sebab bayi tenang)        Bayi membesar elok, ibu tidak mereput, segar dan berseri. Pastinya mesti ramai yang memilih (B) tetapi bagaimana pula caranya? Saya akan kongsikan amalan gaya hidup sihat berdasarkan pengalaman saya menyusu & berpantang dua orang puteri, Maryam & Khadeeja di usia lewat 30.  Sekarang berusia 40 tahun. Bagi tahu awal - awal umur supaya anda juga akan rasa mampu menjalani dan melakukan amalan gaya hidup sihat seperti saya insyaAllah. Sebelum itu saya kongsikan terlebih dahulu apa rutin sebagai ibu yang bekerja, menyusukan anak & ketika berpantang selepas bersalin. Rutin Ibu Bekerja & Menyusukan Anak .  Bangun seawal pukul 4.30 pagi