Skip to main content

Cara Paling Mudah Renew Keahlian Shaklee.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung setia & baru blog Aisyah K.

Sebut tentang renewal, mesti yang selalu terlintas dalam fikiran anda adalah lesen kereta. Setuju tak dengan saya? Sekarang tiada alasan untuk terlupa untuk renew lesen kereta sebab pasti anda akan ingat tarikh lahir sendiri atau kalau suami lupa isteri yang selalu akan ingatkan 😄.

Bagaimana pula dengan keahlian Shaklee? Mari baca entri saya ini sehingga ke akhir untuk memudahkan anda yang berminat faham cara bagaimana untuk mendaftar sebagai pengedar sah shaklee dengan team saya. Saya akan tunjukkan cara mudah untuk daftar dan renew keahlian shaklee.

Soalan Yang Sering Ditanya Oleh Prospek.

Sebagai prospek baru, pasti anda ada banyak persoalan sebelum hendak daftar sebagai pengedar sah shaklee. Mari saya kongsikan antara soalan yang selalu ditanya oleh prospek yang mahu menyertai team saya sebagai pengedar sah shaklee adalah;

#1. "Keahlian saya perlu renew setiap tahun ke?"
#2. "Shaklee ada mengenakan caj untuk renew keahlian tak?"
#3. "Kalau saya mahu renew keahlian, saya perlu membuat apa - apa pembelian minimum ke?" 


Cara Mendaftar Sebagai Pengedar Sah Shaklee.

Sangat mudah untuk mendaftar sebagai pengedar sah Shaklee.

Ada 2 cara yang boleh anda pilih.

#1. Hubungi saya pada bila - bila masa sahaja. Anda hanya perlu memberikan butiran - butiran berikut kepada saya bagi memudahkan pendaftaran sebagai pengedar sah shaklee; 

  • Nama penuh mengikut kad pengenalan
  • Nombor kad pengenalan
  • Nombor telefon bimbit
  • Alamat tetap
  • Email
  • Nombor akaun bank & nama bank (untuk proses pembayaran bonus bagi yang layak)

Seterusnya saya akan bantu daftarkan anda di dalam laman sesawang Shaklee.

Anda akan dapat SMS & email yang mengandungi nombor keahlian dan password sementara.

Anda sudah boleh log masuk ke website Shaklee dan terus membuat pembelian dan membayar yuran ahli.

Selesai. Mudah sahaja. 

Nota : Promosi Mei 2023  melayakkan anda dapat Keahlian PERCUMA dengan pembelian Set Healthy Rahmah seperti di dalam gambar dibawah ini. 


#2. Cara kedua ini lebih mudah & anda boleh buat sendiri dengan hanya mengikuti langkah - langkah seperti di bawah ini;

Dan inilah kelebihan yang anda akan dapat seperti mana yang telah saya nikmati sejak tahun 2015. Lebih sihat. Pendapatan saya dan anda semakin bertambah. Jom sambung langkah seterusnya. 

  • Isi semua maklumat yang diperlukan

  • Klik butang JOIN NOW!
  • Anda akan menerima SMS & Email yang mengandungi nombor keahlian dan kata laluan sementara.
  • Sudah boleh log masuk website Shaklee dan terus membuat pembelian dan bayar yuran keahlian.

Selesai.

Mudahnya.

Keahlian sebagai pengedar sah Shaklee perlu dibuat renewal pada setiap tahun. Hanya Shaklee sahaja yang tidak mengenakan bayaran bagi tujuan renewal keahlian. Ya betul. Saya akan kongsikan caranya. Mari baca sehingga akhir. 

Bila Saya Perlu Renew Keahlian Shaklee?

Tempoh keahlian ahli Shaklee adalah selama 12 bulan/1 tahun. Soalan yang sering ditanya, bila perlu renew? Shaklee memudahkan anda. Hanya perlu ingat tarikh hari lahir anda. Shaklee beri masa 3 bulan sebelum tamat tempoh untuk anda renew keahlian tanpa perlu mendaftar semula.


Kini, tiba masanya info yang anda ternanti - nantikan. 

Berapa Bayaran Untuk Renew Keahlian Shaklee?

Berita baik! Shaklee tidak mengenakan apa - apa bayaran bagi tujuan renew keahlian Shaklee. Best bukan.

Anda hanya perlu membuat pembelian apa - apa produk Shaklee dalam tempoh masa renewal itu sahaja.

Mudah.

Berapa Pula Pembelian Minimum Untuk Renew Keahlian Shaklee?

Lagi berita baik untuk anda. Shaklee tidak mengenakan apa - apa syarat pembelian minimum bagi tujuan renew keahlian. 

Anda bebas untuk membeli apa - apa sahaja produk Shaklee yang mempunyai nilai UV (unit volume). Produk penjagaan kulit muka Youth, produk Get Clean (keperluan rumah) & supplement. Contoh seperti dibawah ini.


Selepas anda sudah baca entri saya sehingga ke akhir, mudah sahaja kan untuk daftar dan renew keahlian Shaklee. Saya harap info yang saya kongsikan ini membantu anda. 

Hubungi Aisyah K untuk daftar & renew keahlian Shaklee.

#nextlevelblogging
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023 

_ _ _ 

Aisyah Kamaruzaman
Daftar ahli shaklee hanya RM 35 sahaja
Follow & Like FB : Aisyah Kamaruzaman
Hubungi saya untuk mengetahui tentang hamil, berpantang & menyusu dengan sihat & gembira dan juga peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan 100% secara online.

----
PENAFIAN :
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Berpantang Selepas Bersalin & Menyusukan Anak Sehingga Usia 2 Tahun.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung  setia & baru blog Aisyah K.  Sudah genap 9 tahun pada bulan Jun tahun 2014 saya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee. Bermula dengan set supplement asas sahaja. Dari situ bermulalah pelbagai testimoni shaklee yang saya sendiri perolehi. Bermula dari bujang sehinggalah kini anak sudah ada 2 orang. Testimoni shaklee semasa hamil 9 bulan 10 hari. Testimoni shaklee semasa menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.  Ada juga testimoni shaklee ketika kulit muka naik jerawat.  Menakjubkan sungguh bila konsisten ambil supplement shaklee terbaik di Malaysia ini. Kulit muka saya kembali sihat dan jerawat hilang tanpa meninggalkan kesan parut.  Paling menggembirakan adalah saya hanya fokus untuk 1 sahaja akan tetapi dapat 2 sekali testimoni shaklee sepanjang hamil, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kesan sampingan yang tidak disedari. Sebab fokus ketika itu hanya hendak sihat tubuh badan & anak pun sihat bersam

Keistimewaan & Kelebihan Pengedar Shaklee Kelana Jaya, Selangor.

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan sekitar Petaling Jaya, Selangor?  Salam perkenalan kepada semua pengunjung blog Aisyah K. Ya betul. Aisyah K adalah pengedar shaklee yang anda sedang cari. Secara khususnya, saya menetap di Kelana Jaya, Petaling Jaya, Selangor. Bersedia 24/7 untuk anda hubungi bagi mendapatkan produk shaklee serta perkhidmatan konsultasi penggunaan produk shaklee yang berkesan. Sedikit Pengenalan Sebagai Pengedar Shaklee . Pada 20 Jun 2014 saya adalah tarikh saya mendaftar sebagai pengedar shaklee . Hampir 9 tahun sudah bersama dengan shaklee. Bermula ketika masih bujang & sudah bekerja sehinggalah kini anak sudah 2 orang.   Bekerja di Klang. Ramai pengguna produk shaklee di sekitar kawasan Klang telah menghubungi saya bagi mendapatkan supplement shaklee dengan kadar segera.  Sebagai pengedar shaklee yang menetap di Kelana Jaya, sangat mudah untuk saya ke Home Office Shaklee di Sunway Geo Petaling Jaya. Sangat dekat. Hanya 5 minit sahaja dari te

Amalan Gaya Hidup Sihat Ibu Hamil, Menyusu & Berpantang.

Mana satu pilihan anda?A atau B? (A) Ibu cepat lapar        Ibu kerap makan        Berat badan ibu bertambah        Berat badan ibu sukar nak turun        Ibu moody        Ibu lesu  Atau, (B) Tidak ada lagi masalah susu merudum        Ibu lebih cergas        Bayi lebih tenang (sebab cukup susu)        Ibu lebih ceria (sebab bayi tenang)        Bayi membesar elok, ibu tidak mereput, segar dan berseri. Pastinya mesti ramai yang memilih (B) tetapi bagaimana pula caranya? Saya akan kongsikan amalan gaya hidup sihat berdasarkan pengalaman saya menyusu & berpantang dua orang puteri, Maryam & Khadeeja di usia lewat 30.  Sekarang berusia 40 tahun. Bagi tahu awal - awal umur supaya anda juga akan rasa mampu menjalani dan melakukan amalan gaya hidup sihat seperti saya insyaAllah. Sebelum itu saya kongsikan terlebih dahulu apa rutin sebagai ibu yang bekerja, menyusukan anak & ketika berpantang selepas bersalin. Rutin Ibu Bekerja & Menyusukan Anak .  Bangun seawal pukul 4.30 pagi