Skip to main content

Percutian Shaklee Bertaraf 5 Bintang.

Walaupun belum lagi pernah merasai percutian shaklee yang bertaraf 5 bintang, saya sudah dapat merasainya dari cerita dan gambar yang dikongsikan oleh leader saya yang telah merasainya.

Percutian percuma dari Shaklee ini adalah salah satu insentif  yang ditawarkan kepada semua pengedar Shaklee yang layak. Lagi 2 insentif yang ditawarkan dalan bisnes Shaklee ini adalah bonus tunai dan car bonus.
Ada 2 jenis percutian Shaklee bertaraf 5 bintang iaitu:
(1) Regional Trip 4 hari 3 malam (negara - negara jiran atau ASEAN)
(2) International Trip 9 hari 7 malam ada dua kategori:
  • Umrah bagi Muslim sahaja
  • Negara lain di seluruh dunia
Setiap kali cycle bisnes Shaklee anda berpeluang untuk menyertai dan merasai sendiri pengalaman percutian shaklee bertaraf 5 bintang. 

Apa syarat kelayakan percutian Shaklee ini?
  • International Trip - perlu efektif pada level Coordinator dan terkumpul 1100 conference point (CP).
  • Regional Trip - perlu efektif leader dan terkumpul 550 conference point (CP).
Lagi banyak conference point, lebih ramai ahli keluarga yang boleh turut serta di dalam percutian percuma Shaklee ini. Bagi yang mendapat lebih dari dua tiket, boleh bawa anak - anak, ibu bapa atau ahli keluarga yang lain.

Bagaimana untuk layak dapat percutian Shaklee ini?
Bagi international trip, pertamanya anda perlu layak sebagai seorang leader. Leader ini bermula pada tahap Supervisor kemudian Senior Supervisor dan seterusnya Coordinator.

Bagaimana untuk layak pada tahap rank Supervisor? Jualan berkumpulan perlu mencapai RM 10k sebulan sahaja. Lahirkan 3 orang leader di bawah anda dengan menggunkan teknik, kaedah dan strategi yang sama, anda sudah boleh mencapai rank Coordinator.

Kiraan conference point itu adalah melalui jualan, efektif leader dan melahirkan leader baru.

Percutian shaklee untuk regional trip, syarat leader masih sama. Cuma jumlah conference point adalah kurang separuh dari international trip. Tahun 2023, percutian shaklee yang di tawarkan adalah:
  • Shaklee Global Conference di Los Angeles, USA - International Trip
  • Seoul, Korea - Regional Trip
Menariknya!

Percutian Mewah Bertaraf 5 Bintang!
Dari beg luggage sehinggalah tiket penerbangan, hotel dan makan minum semua disusun oleh Shaklee. Anda hanya perlu kemas barang keperluan dan masukkan ke dalam beg bagasi yang eksklusif disediakan oleh Shaklee.

Sediakan pasport dan terus terbang ke destinasi menikmati percutian Shaklee bertarat 5 bintang ini. Duit belanja semua diberikan oleh Shaklee.

Hotel mewah, restoran mewah, makanan yang disajikan pun sangat mewah. Layanan kelas pertama gitu. Percutian Shaklee sangat penuh dengan kejutan yang bersifat "wow".

Umrah Mewah Untuk Muslim!
Pada setiap tahun, Umrah mewah ini sangat dinanti - nantikan terutamanya bagi pengedar shaklee beragama islam.

Shaklee sediakan semuanya. Anda hanya bawa badan yang sihat ke sana dan bawa pakaian secukupnya. Beg bagasi, telekung dari Siti Khadijah dan bilik hotel yang mewah yang berdekatan dengan masjid.
Hadiah Telekung Siti Khadijah

Bilik hotel mewah

Bagasi dan hadiah dari Shaklee
Kenapa saya katakan percutian Shaklee ini sangat mewah? Salah satunya Shaklee menaja hampir RM 20,000.00 seorang. Duit poket untuk berbelanja di sana pun akan diberikan.

Ke Mana Pula Percutian Shaklee 2023/2024?
(1) Cycle bisnes Shaklee pada tahun ini iaitu 2023/2024, Shaklee menawarkan percutian antarabangsa secara percuma di Osaka - Nara - Kyoto, Jepun untuk 7 hari 6 malam bagi yang layak.
(2) Percutian Shaklee regional trip pula akan ke Singapura - Pulau Pinang - Phuket selama 4 hari 3 malam dengan menaiki Royal Caribean Cruise. Wow!! Kapal pengembaraan yang sangat mewah dan terkenal di dunia.
Sangat menarik tawaran percutian Shaklee pada setiap cycle bisnes. Lebih dari 5 bintang taraf percutian Shaklee ini sehingga tidak terjangkau dek akal perasaan keterujaan. Terlalu banyak kejutan yang Shaklee. 

Pengurusan percutian Shaklee sangat terliti dan terurus. Anda pergi ke sana dengan penuh rasa ketenangan. Soal makan, minum, membeli - belah semua disusun oleh Shaklee dengan begitu tersusun.

Impian besar saya dalam bisnes Shaklee ini adalah dapat menunaikan umrah secara PERCUMA di usia yang muda dan sihat.

Langkah pertama untuk anda menyertai percutian shaklee bertarat 5 bintang ini adalah dengan menyertai Shaklee dengan mendaftar hari ini dengan bayaran RM 35 sahaja.

Bina empayar bisnes Shaklee bersama - sama dengan Aisyah K hari ini.

Hubungi Aisyah K. Saya sedia memberikan konsultasi menjana pendapatan dan layak bersama dengan Aisyah K menyertai percutian Shaklee.

#nextlevelblogging
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

_ _ _ _

Aisyah Kamaruzaman
No. Tel/Wasap : +6013 -249 9392
Follow & Like FB : Aisyah Kamaruzaman
Hubungi saya untuk mengetahui tentang hamil, berpantang & menyusu dengan sihat & gembira dan juga peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan 100% secara online.

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Berpantang Selepas Bersalin & Menyusukan Anak Sehingga Usia 2 Tahun.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung  setia & baru blog Aisyah K.  Sudah genap 9 tahun pada bulan Jun tahun 2014 saya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee. Bermula dengan set supplement asas sahaja. Dari situ bermulalah pelbagai testimoni shaklee yang saya sendiri perolehi. Bermula dari bujang sehinggalah kini anak sudah ada 2 orang. Testimoni shaklee semasa hamil 9 bulan 10 hari. Testimoni shaklee semasa menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.  Ada juga testimoni shaklee ketika kulit muka naik jerawat.  Menakjubkan sungguh bila konsisten ambil supplement shaklee terbaik di Malaysia ini. Kulit muka saya kembali sihat dan jerawat hilang tanpa meninggalkan kesan parut.  Paling menggembirakan adalah saya hanya fokus untuk 1 sahaja akan tetapi dapat 2 sekali testimoni shaklee sepanjang hamil, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kesan sampingan yang tidak disedari. Sebab fokus ketika itu hanya hendak sihat tubuh badan & anak pun sihat bersam

Keistimewaan & Kelebihan Pengedar Shaklee Kelana Jaya, Selangor.

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan sekitar Petaling Jaya, Selangor?  Salam perkenalan kepada semua pengunjung blog Aisyah K. Ya betul. Aisyah K adalah pengedar shaklee yang anda sedang cari. Secara khususnya, saya menetap di Kelana Jaya, Petaling Jaya, Selangor. Bersedia 24/7 untuk anda hubungi bagi mendapatkan produk shaklee serta perkhidmatan konsultasi penggunaan produk shaklee yang berkesan. Sedikit Pengenalan Sebagai Pengedar Shaklee . Pada 20 Jun 2014 saya adalah tarikh saya mendaftar sebagai pengedar shaklee . Hampir 9 tahun sudah bersama dengan shaklee. Bermula ketika masih bujang & sudah bekerja sehinggalah kini anak sudah 2 orang.   Bekerja di Klang. Ramai pengguna produk shaklee di sekitar kawasan Klang telah menghubungi saya bagi mendapatkan supplement shaklee dengan kadar segera.  Sebagai pengedar shaklee yang menetap di Kelana Jaya, sangat mudah untuk saya ke Home Office Shaklee di Sunway Geo Petaling Jaya. Sangat dekat. Hanya 5 minit sahaja dari te

Amalan Gaya Hidup Sihat Ibu Hamil, Menyusu & Berpantang.

Mana satu pilihan anda?A atau B? (A) Ibu cepat lapar        Ibu kerap makan        Berat badan ibu bertambah        Berat badan ibu sukar nak turun        Ibu moody        Ibu lesu  Atau, (B) Tidak ada lagi masalah susu merudum        Ibu lebih cergas        Bayi lebih tenang (sebab cukup susu)        Ibu lebih ceria (sebab bayi tenang)        Bayi membesar elok, ibu tidak mereput, segar dan berseri. Pastinya mesti ramai yang memilih (B) tetapi bagaimana pula caranya? Saya akan kongsikan amalan gaya hidup sihat berdasarkan pengalaman saya menyusu & berpantang dua orang puteri, Maryam & Khadeeja di usia lewat 30.  Sekarang berusia 40 tahun. Bagi tahu awal - awal umur supaya anda juga akan rasa mampu menjalani dan melakukan amalan gaya hidup sihat seperti saya insyaAllah. Sebelum itu saya kongsikan terlebih dahulu apa rutin sebagai ibu yang bekerja, menyusukan anak & ketika berpantang selepas bersalin. Rutin Ibu Bekerja & Menyusukan Anak .  Bangun seawal pukul 4.30 pagi