Skip to main content

10 Perbezaan Antara Vivix dan ResV Shaklee.

Nama Vivix dan ResV Shaklee sahaja pun sudah berbeza, apatah lagi perkara lain tentang dua produk terbaik & ekslusif dari Shaklee ini.

Dari segi luaran warna botol Vivix dan ResV ini memang akan nampak sama sahaja. Tapi bila dilihat dan diamati secara dekat di hadapan dua biji mata & dipegang dengan dua belah tangan, sudah boleh lihat beza Viviv dan ResV.

Jika hendak lihat di depan mata, anda kenalah dapatkan sebotol Vivix dan sebotol ResV. Sambil pegang botol Vivix dan ResV, boleh baca entri saya ini untuk ketahui lebih terperinci apa beza antara Vivix dan ResV.
Mari saya kongiskan 10 perbezaan antara Vivix dan ResV supaya kita semua boleh manfaatkannya bagi tujuan yang sebenarnya sekaligus dapat merasai kesan kesihatan yang lebih baik.

Beza Vivix dan ResV #1. Rupa.
Vivix dihasilkan dalam bentuk cecair. 
ResV pula didatangkan dalam bentuk kapsul lembut. Kalau anda hendak cuba dan tahu apa rasa isi dalam ResV, boleh cuba gunting kapsul lembut itu dan rasainya sendiri.
Beza Vivix dan ResV #2. Isipadu Kandungan.
Jika anda lihat sendiri pada botol Vivix dan ResV, terpapar di situ kandungan setiap botol. Setiap botol Vivix mempunyai kandungan sebanyak 150ml. 

Manakala ResV mengandungi 60 biji kapsul lembut pada setiap botol.
Beza Vivix dan ResV #3. Cara Penyimpanan.
Vivix perlu disimpan di dalam peti sejuk sejurus selepas dibuka. Usah risau jika Vivix disimpan di dalam peti ais beku, kandung cecair vivix masih tetap sama, tidak beku. Boleh cuba dengan Vivix yang ada di rumah anda sekarang.
ResV pula tidak perlu disimpan di dalam peti sejuk. Boleh diselit simpan di dalam beg tangan atau poket baju anda. 
Beza Vivix dan ResV #4. Formulasi.
Vivix diformulasikan daripada empat (4) jenis tumbuhan iaitu:
  • Anggur muscadine
  • Lobak ungu
  • Japanese Knotweed
  • Eldeberi Eropah  
ResV pula diformulasi daripada tujuh (7) jenis tumbuhan iaitu:
  • Anggur muscadine
  • Lobak ungu
  • Japanese Knotweed
  • Chebulic Myrobalan
  • Black Currant
  • Delima/Pomegranate
  • Grape Pomace/Red Grape
Beza Vivix dan ResV #5. Kategori.
Kalau ada yang bertanya Vivix dan ResV ini didaftarkan sebagai apa? Mari saya kongsikan info menarik.

Vivix didaftarkan di bawah kategori makanan. 
ResV pula didaftarkan di bawah kategori ubat tradisional. Menarik! 
Beza Vivix dan ResV #6. Waktu Pengambilan Yang Beri Kesan Efektif.
Yang pastinya, Vivix dan ResV perlu diambil pada setiap hari selepas makan. Vivix diambil pada waktu pagi selepas sarapan. Kalau terlupa ambil selepas sarapan, selepas makan tengahari pun ok.

ResV pula sangat baik diambil pada waktu malam sebelum tidur. Tidur awal paling penting. Baru anda dapat merasai kesannya. Kesan apa? Tubuh badan berasa lebih segar dan bertenaga. 

Hendak tahu kenapa dicadangkan waktu pengambilan Vivix dan ResV begini? Mari baca apa perbezaan seterusnya antara Vivix dan ResV.

Beza Vivix dan ResV #7. Manfaat Utama.
Kedua - dua Vivix dan ResV ini bertindak sehingga ke peringkat sel dalam tubuh badan anda.

Manfaat utama Vivix adalah bertindak melindungi sel sepanjang waktu aktif. Sebab itu disarankan untuk mengambil 1 sudu Vivix selepas sarapan di awal pagi. Agar sepanjang hari yang kita semua lalui badan berasa lebih bertenaga & dilindungi dari radikal bebas.

ResV memainkan peranan untuk memperbaiki sel sepanjang waktu tidur. Inilah sebabnya mengapa disarankan untuk mengambil 2 biji kapsul lembut ini sebelum waktu tidur. 

Setelah mengerah tenaga sepanjang hari, ResV membantu pulihkan semula sel - sel agar tubuh badan kita semua berfungsi dengan lebih efektif dan bangun pagi dengan badan rasa lebih bertenaga.
Sebagai pengguna Vivix dan ResV hampir tujuh (7) tahun, manfaat ini dapat saya rasai terutamanya ketika berpantang selepas melahirkan Maryam & Khadeeja pada tahun 2018 dan 2020.


Seterusnya...

Beza Vivix dan ResV #8. Kandungan Polifenol.

Jika anda mahu menikmati dan mengetahui rahsia kesihatan dalam diet yang kaya dengan polifenol, boleh mulakan dengan mengambil Vivix dan ResV Shaklee ini dalam diet harian anda.
Sebelum itu, perlu anda ketahui Vivix ini kaya dengan polifenol dari 4 jenis tumbuhan. Akan tetapi ditambah lebih spektrum polifenol dari 7 jenis tumbuhan di dalam kapsul lembut ResV Shaklee ini.
Jika anda mula mengamalkan diet kaya dengan polifenol, ini yang anda akan nikmati dengan syarat perlu konsisten ambil setiap hari Vivix dan ResV:
  • Menggalakkan penghasilan tenaga
  • Kawal selia tekanan darah
  • Kawal selia paras gula dalam darah
  • Kulit nampak lebih muda dari usia
  • Menyokong fleksibiliti tulang
  • Menyokong kesihatan mata
  • Kurang risiko terjadi sel abnormal.
Lebih menarik adalah beza Vivix dan ResV seterusnya ini.

Beza Vivix dan ResV #9. Kuasa.
Kuasa? Wah hebat sungguh bunyinya kan? 😃
Ya. Betul. Memang hebat Vivix dan ResV Shaklee ini. 

Vivix ini menghalang pembentukan age protein, punca penyakit akibat penuaan. Apa itu age protein? Saya kongsikan sedikit info berkenaan dengan age protein.

AGE protein : Nama panjangnya adalah "Advanced Glycation End products" Protein. Ianya adalah senyawa hasil gabungan protein dan gula.

Pada saat usia kita semua bertambah, jumlah AGE Protien juga semakin meningkat dan mengganggu fungsi sel sehingga mengakibatkan terjadi penuaan.

Dari mana datangnya sumber AGE's Protein? Daging merah, makanan yang tinggi gula, makanan cepat saji dan makanan yang cara masakannya menggunakan suhu yang tinggi seperti digoreng dan dipanggang.

Jika tubuh badan kita semua memiliki cukup antioksidan, tubuh sebenarnya dapat secara alami mengeliminasi AGE's Protein. Cukupkah antioksidan dalam tubuh badan anda pada setiap hari?

Jika tidak pasti, mulakan ambil 1 sudu Vivix dan 2 biji kapsul lembut ResV hari ini. Shaklee memberikan dos antioksidan yang selamat dan mencukupi untuk tubuh badan anda. 

Terakhir sekali,

Beza Vivix dan ResV #10 Harga.
Sebelum anda daftar ahli Shaklee, harga Vivix adalah RM 498.75 dan ResV RM 535.00 sebotol. 

Selepas anda daftar ahli Shaklee dengan saya, Vivix boleh anda beli pada harga RM 399.00 dan ResV pada harga RM 428.00 sebotol. 

Beza yang terlalu banyak dan lebih menguntungkan jika anda daftar ahli shaklee hari ini. 

PROMOSI BULAN INI!
Paling menguntungkan bulan ini ada promosi:
(1) Belian Trio Vivix (3 botol Vivix) dapat diskaun 10% = RM 1,077.30
(2) Belian Trio ResV (3 botol Vivix) dapat diskaun 10% = RM 1,155.60
(3) Belian Twin pack ResV-vix dapat juga diskaun 5% - RM 785.70
Pembelian promosi Vivix dan ResV pada bulan ini sangat berbaloi dan direbut. Shaklee menyediakan cara pembayaran secara ansuran dengan 0% selama 6 bulan bagi pemegang kad kredit Maybank. 
 
Jika tiada kemudahan kredit kad Maybank pun masih boleh menikmati diskaun - diskaun yang diberikan untuk promosi Vivix dan ResV bulan ini.

Hubungi Aisyah K bagi mendapatkan promosi hebat dan sekaligus merasai keunikan vivix dan ResV ini untuk diri sendiri dan ahli keluarga serta kenalan anda. Saya bersedia membantu memberikan konsultasi cara pengambilan supplement yang betul, sesuai dan berkesan dengan tujuan kesihatan anda.

#nextlevelblogging
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#ResVShaklee
#VivixShaklee
_ _ _ _

Aisyah Kamaruzaman
No. Tel/Wasap : +6013 -249 9392
Follow & Like FB : Aisyah Kamaruzaman
Hubungi saya untuk mengetahui tentang hamil, berpantang & menyusu dengan sihat & gembira dan juga peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan 100% secara online.

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Berpantang Selepas Bersalin & Menyusukan Anak Sehingga Usia 2 Tahun.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengunjung  setia & baru blog Aisyah K.  Sudah genap 9 tahun pada bulan Jun tahun 2014 saya mendaftar sebagai pengedar sah shaklee. Bermula dengan set supplement asas sahaja. Dari situ bermulalah pelbagai testimoni shaklee yang saya sendiri perolehi. Bermula dari bujang sehinggalah kini anak sudah ada 2 orang. Testimoni shaklee semasa hamil 9 bulan 10 hari. Testimoni shaklee semasa menyusukan anak sehingga umur 2 tahun.  Ada juga testimoni shaklee ketika kulit muka naik jerawat.  Menakjubkan sungguh bila konsisten ambil supplement shaklee terbaik di Malaysia ini. Kulit muka saya kembali sihat dan jerawat hilang tanpa meninggalkan kesan parut.  Paling menggembirakan adalah saya hanya fokus untuk 1 sahaja akan tetapi dapat 2 sekali testimoni shaklee sepanjang hamil, berpantang & menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kesan sampingan yang tidak disedari. Sebab fokus ketika itu hanya hendak sihat tubuh badan & anak pun sihat bersam

Keistimewaan & Kelebihan Pengedar Shaklee Kelana Jaya, Selangor.

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan sekitar Petaling Jaya, Selangor?  Salam perkenalan kepada semua pengunjung blog Aisyah K. Ya betul. Aisyah K adalah pengedar shaklee yang anda sedang cari. Secara khususnya, saya menetap di Kelana Jaya, Petaling Jaya, Selangor. Bersedia 24/7 untuk anda hubungi bagi mendapatkan produk shaklee serta perkhidmatan konsultasi penggunaan produk shaklee yang berkesan. Sedikit Pengenalan Sebagai Pengedar Shaklee . Pada 20 Jun 2014 saya adalah tarikh saya mendaftar sebagai pengedar shaklee . Hampir 9 tahun sudah bersama dengan shaklee. Bermula ketika masih bujang & sudah bekerja sehinggalah kini anak sudah 2 orang.   Bekerja di Klang. Ramai pengguna produk shaklee di sekitar kawasan Klang telah menghubungi saya bagi mendapatkan supplement shaklee dengan kadar segera.  Sebagai pengedar shaklee yang menetap di Kelana Jaya, sangat mudah untuk saya ke Home Office Shaklee di Sunway Geo Petaling Jaya. Sangat dekat. Hanya 5 minit sahaja dari te

Amalan Gaya Hidup Sihat Ibu Hamil, Menyusu & Berpantang.

Mana satu pilihan anda?A atau B? (A) Ibu cepat lapar        Ibu kerap makan        Berat badan ibu bertambah        Berat badan ibu sukar nak turun        Ibu moody        Ibu lesu  Atau, (B) Tidak ada lagi masalah susu merudum        Ibu lebih cergas        Bayi lebih tenang (sebab cukup susu)        Ibu lebih ceria (sebab bayi tenang)        Bayi membesar elok, ibu tidak mereput, segar dan berseri. Pastinya mesti ramai yang memilih (B) tetapi bagaimana pula caranya? Saya akan kongsikan amalan gaya hidup sihat berdasarkan pengalaman saya menyusu & berpantang dua orang puteri, Maryam & Khadeeja di usia lewat 30.  Sekarang berusia 40 tahun. Bagi tahu awal - awal umur supaya anda juga akan rasa mampu menjalani dan melakukan amalan gaya hidup sihat seperti saya insyaAllah. Sebelum itu saya kongsikan terlebih dahulu apa rutin sebagai ibu yang bekerja, menyusukan anak & ketika berpantang selepas bersalin. Rutin Ibu Bekerja & Menyusukan Anak .  Bangun seawal pukul 4.30 pagi